PocketBac Cucumber Melon




Moje miłości do tych małych żeli antybakteryjnych do rąk nie da się opisać słowami. Moja fascynacja tymi produktami  zaczęła się jakieś sześć lat temu gdy miałam pierwszy kontakt z marką Bath & Body Works

Żele antybakteryjne 
zawsze miałam w torebce, ale nie przypuszczałam że mogą tak cudownie pachnieć. Zaczynając od dyniowego latte, aż po piękny lawendowy zapach. Najbardziej urzekły mnie właśnie zapachy  deserów np. babeczek które są niesamowicie realnie odwzorowane, a zapach  jest tak słodki, że chętnie bym w tym momencie taką babeczkę schrupała. Uwielbiam też limitowane edycje np. świąteczne o zapachu waniliowych fasolek czy też słodkiego waniliowego  jabłka. Moja siostra obdarowała mnie kiedyś letnim zapachem gdzie głównymi nutami były Wakacyjny drinki, a pachniał słodko i delikatnie alkoholowo. Lubię też świeże zapachy takie jak np. połączenie ogórka z melonem to jeden z moich ulubionych zapachów PocketBac Cucumber Melon który jest bardzo wytrawny, ale przy tym w orzeźwiających. Zawsze rozbawia mnie moment gdy używam tych żeli do rąk w towarzystwie znajomych  i od wyrazu otrzymuje kilka pytań co tak pięknie pachnie. Naprawdę w towarzystwie robią one  niesamowitą furorę

Teraz może coś o samym działaniu żeli antybakteryjnych
PocketBac. Nie zawsze mamy możliwość umycia dłoni. Ja jestem tym typem człowieka który lubi mieć jednak bardzo czyste dłonie więc taki źle zawsze posiadam w swojej torebce. Są one stricte produktami antybakteryjnego mają w sobie 68% etanolu. Jednak mają  też jakieś składniki nawilżające niestety nie doczytałam i  nie mogłam znaleźć jakie dokładnie są to składniki. Jednak nigdy nie pozostawił na mojej Skórze uczucia przesuszenie czy też spięcia, a nawet wręcz przeciwnie moja skóra dłoni po użyciu tych produktów zawsze jest delikatnie nawilżona. W produktach pielęgnacyjnych przeważnie jest to Aloes i Masło Shea dlatego stawiam, że pewnie też bazują na podobnych składnikach. Kończąc powiem Wam jeszcze, że naprawdę żaden inny żel antybakteryjny nie robił u mnie takiej Furrory dlatego też polecam Wam przetestowanie tych niesamowitych produktów.

Share:

0 komentarze