Yankee Candle Snowflake Cookie




O mojej miłości do Świeczek wiecie już  od dawna. Dzisiaj przedstawię wam mojego faworyta i ulubieńca jest to Świeca o zapachu słodkich ciasteczek Snowflake Cookie.

Marka Yankee Candle słynie z cudownych słodkich zapachów. Jesienią zawsze zachwycam się zapachem słodkiej Cynamonowej bułki jednak teraz wyciągam moją zimową świece.
Nie wiem czy kojarzycie takie lukrowane  że ciasteczka. Gdy byłam mała pachniały dokładnie tak samo jak ta Świeca dlatego mam do niej taki sentyment i uwielbiam sobie nią osłodzić wieczór. Dla mnie pierwsze przełamania lepszej pogody to idealna  pora na  waniliowe nuty. Nic tak nie poprawia mojego humoru jak waniliowy nuty rozpływające się po moim domu. Świece  naprawdę dają mocny aromat, który po kilkunastu minutach wypełnia cały dom. Nawet po zgaszeniu  świecy zapach utrzymuje się w powietrzu .Oczywiście  używam   świece  też jako dekoracja pięknie ozdobione słoiczki stoją na półkach oraz toaletce. Uwielbiam te małe zakrętki z pięknie wytłoczonym napisem oraz etykietki z niesamowitymi fotografiami. Bardzo się cieszę że wszystkie słoiczki wyglądają tak samo ponieważ ustawione obok siebie tworzą niejednokrotnie piękną kompozycję. Jednak czasami wybieram je tylko i wyłącznie po ich kolorze, jestem fanką różowych pastelowe odcieni nie mogę Się już doczekać aż wiosna zawita do mojego domu i dlatego powoli wyciągam właśnie pastelowe Świeca


Bardzo lubię w tych świecach uniwersalność. Pomimo limitowanej edycji nawet tych świątecznych, świece można używać przez cały rok. Tak jak w tym przypadku piękne waniliowe nuty mogą nam osładzać nawet letnie chłodne wieczory. W deszczowe dni nuty waniliowego  ciasteczka niejednokrotnie poprawiają mi humor i dodają energii. Z kubkiem ulubionej herbaty w ręce przy takich cudownych zapachach wieczory stają się wyjątkowe.
Nie wiem czy wiecie ale na stronie iperfumy znajdziecie niesamowicie ogromny wybór Świec. Czasami można tam upolować limitowane edycje bardzo rzadko spotykanych zapachów. Asortyment jest naprawdę bardzo duży   więc na pewno każdy z was znajdzie coś dla siebie. Od wosków  do kominków po piękne świece ale też np. Świeczniki czy wymyślne Kominki.

Share:

0 komentarze