♥ Love Me Again ♥

Witam Was ♥ Jesienna pogoda coraz częściej nas zaszczyca. Nie powiem bo są to moje ulubione pory roku. Wieczory przy świeczkach z aromatycznymi herbatami. Cudowne jesienne zdjęcia z tłem kolorowych liści o tak zdecydowanie. Uwielbiam spacery późnym wieczorem gdy w powietrzu unosi się delikatny zapach suchych liści. Zdecydowanie uwielbiam tą porę roku jak dla mnie jest najbardziej romantyczną porą. Siedzenie pół dnia w łóżku pod pretekstem brzydkiej pogody. Och i te wszystkie  szaliki kominy i cały asortyment ocieplający. Och koniec już tych rozmyślań bo dzisiaj stylizacja w moim ulubionym stylu czyli jeans jeans jeans o tak uwielbiam najlepiej taki ciemny jednolity ♥ Zapraszam do oglądnięcia zdjęć i życzę miłego Dnia ♥





Sweterek/  >WildFox <  Spodnie / Atmosphere  Buty / Pieces 

Share:

27 komentarze

  1. Jeans jeans i dziura w swetrze! :D
    Przepięknaaaaa ♥♥♥
    om nom nom!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter skradł moje serce, cudo!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeans uwielbiam, zawsze do wszystkiego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter jest przepiekny <3 jestem fanka firmy Wildfox:)
    piekne zdjęcia...obserwuje;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna jestes, ale masz chude nozki :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy sweterek i dzięki za miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ten sweter, pasował by do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter jest boski ! ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze pięknie wyglądasz!:)
    ja też lubię tą pore roku chociaż mogłaby być trochę cieplejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oddawaj mi ten sweterek !!
    Hi świetnie :)

    Zapraszam do siebie http://passionetdelamode.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterek jest świetny; masz bardzo ładne włosy:)

    OdpowiedzUsuń