♥ Zapraszam na herbatę ♥

Kochani jako maniaczka smaku i zapachu wynalazłam cudowne herbatki. Dzisiaj przedstawię wam moje ulubione smaki. Są te herbatki sypane które można kupić na wagę są o wiele bardziej aromatyczne i zdrowsze. Trzeba troszkę bardziej się postarać by ją zaparzyć ale efekty są fantastyczne.
Ogród Faraona to moja ulubiona herbata oczywiście zielona z dodatkiem  między innymi  skórki pomarańczy , karmelu i kwiatów piwonii. Karmel nadaje delikatnego słodkiego aromatu który uwielbiam.



Leśny Elf to kolejna zielona herbata tym razem z owocami : jagody , aronia , czerwona porzeczka jeżyny  bukiet leśnych owoców nadaje świeży smak. Zapach przypomina letnie świeże owoce .
Tym razem czarna herbata z dodatkiem mięty pieprzowej  jest szalenie orzeźwiająca. W upalne dni z kostkami lodu jest najlepsza mrożoną herbata jaką kiedykolwiek piłam. Skórka pomarańczy i płatki róży łagodzą ostry smak nadając mu romantyczny aromat .
Chińska zielona herbata o bardzo intensywnym aromacie i kolorze. Polecam wszystkim miłośnikom zielonej herbaty .

Najbardziej popularna herbata z dodatkiem guarany delikatnie pobudza. Dodatki leśnych owoców nadają letni delikatny aromat.

Ja zamówiłam sobie te herbatki na stronie internetowej bo są o wiele tańsza niż w sklepach. Zawsze przepłacałam w miejscowych sklepach. Warto zapłacić za przesyłkę kilka złotych ewentualnie zrobić większe zamówienie ze znajomymi tak jak ja to robię od zawsze. Wszystkie te herbatki znajdziecie na tej stronie / skworcu.

Share:

10 komentarze

  1. o matko, aż mi ślinka pociekła! kocham herbaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatki wyglądają jak mieszanka zapachowa do odświeżania powietrza :) Przyjemnego smakowania !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś łyknąć takiej herbatki. U mnie górują te w saszetkach. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam herbaty z tej firmy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wow so beautiful pics!





    xx
    bianca
    www.worryaboutitlater.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkiej maści herbaty, ale takich j e s z c z e nie miałam okazji pić ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam herbaty... Nalogowo zakupuje nowe... Musze sprobowac ogrodu faraona bo jeszcze nie pilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam herbaty, z racji tego że nie piję kawy często lubię sobie jakąś wymyślną herbatkę zaparzyć, szczególnie zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię pić herbaty ale o tylu nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. awesome blog!!

    new follower :)
    www.daysoffLA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń