♥ Where is autumn? ♥

Deszczowa piosenka lalala nastrój w pełni jesienny. Kropelki  deszczu hałasują za oknem, raz po raz przebijają się promyczki słońca przez złote liście. Tak i to właśnie jest Złota Polska Jesień  która kojarzy się ze zbieraniem kasztanów i liści. Och teraz troszkę o modzie błękitnych płaszczyków na jesień  nie można w naszym kraju znaleźć. Zostaje mi atramentowy i kraciasty który  zawojuje polskimi ulicami ♥ Dzisiejsza stylizacja w szalonym letnim stylu  z moją ulubioną bluzą z H&M ♥Zapraszam do zobaczenia zdjęć i życzę miłego dnia ♥





Bluza/ H&M    Spodnie/Atmosphere   Buty/Pieces

Share:

31 komentarze

  1. zazdroszczę pyszczka i włosów :c *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczną masz tą bluzeczkę :) kolorowa i idealna na szarą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna bluza! Idealna na te polskie, szare i ponure, jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz wspaniałą bluzę Kochana :***
    Ja najbardziej lubię spotykać się z przyjaciółmi a że Oni są w Polsce to nie mogę zrobić tego co `najbardziej lubię` :)

    OdpowiedzUsuń
  5. That's a very nice look. I love this batik-shirt!

    What do you think about follow each other? Let me know.

    xoxo. Laukizia.

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna bluza :)

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale ekstra wyglądasz! Bluza jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna bluza ;)
    ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne kolory!
    zapraszam do siebie, Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. na jesień chyba poczekamy, ale czy to źle?:) ciekawy set;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz kochana!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś przepiękna !
    masz taki piękny wyraz twarzy,miły,subtelny jesteś urocza

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień jeszcze się nie zaczęła a już mam jej dosyć ;-D Stylizacja jest prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluza :D


    U mnie na blogu konkurs z Dash! http://mildclouds.blogspot.com/2013/09/urodzione-niespodzianki-1-konkurs-dash44.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz uroczo :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :D
    Słodko w tej bluzie wyglądasz!
    Przypomina mi ona takie lody pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze zdjecie jest sliczne <3
    w ogóle bardzo podoba mi sie klimat zdjęć;)
    całośc, super: kolorki i kwiat we włosach, to co lubię;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna bluza<3 Idealnie przypomina lato:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz na sobie genialną bluzę! :)

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w baner SHEINSIDE w kolumnie po prawej stronie? Napisz w komentarzu jak klikniesz. :)
    PS. Kliknij, zaczekaj aż się otworzy strona i dopiero zamknij, nie cofaj. :) Inaczej nie zaliczy. :(
    lilianka-blog.blogspot.com






    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, powiedz mi jak zrobiłaś taki efekt tła na 1 zdjęciu? Takie jakby za szybą, fantastyczne! Jak to się pstryka? :)

    OdpowiedzUsuń