Jak wiecie zakochałam się w wizażu i bardzo chciałabym, aby Wam też ta tematyka dopadła do gustu. Myślę że maj to idealny czas by poruszyć temat podkładów i makijażu oczu ♥ Pamiętam jakie trudne były moje pierwsze kroki w makijażu. Dobór dobrego podkładu był bardzo trudny. Kolejny raz zaproszę was do sklepu iperfumy, bo własnie tam systematycznie uzupełniam mój kuferek. MAKIJAŻ to moja ukochana zakładka w tym sklepie. Jak dobrać podkład do swojej karnacji ?  To bardzo proste wybieramy odcień zbliżony do naszej karnacji, a nawet i jaśniejszy nakładamy na linię żuchwy i szyję. Najlepiej nałożyć kilka kolorów i zobaczyć który jest prawie identyczny z kolorem naszej skóry. Po nałożeniu musimy odczekać kilka minut by podkład się utlenił i zmienił kolor. Często jestem zaskoczona gdy widzę w buteleczce niemal biały podkład, a na buzi zmienia kolor na śniady. Dlatego też warto wiedzieć które podkłady tak nie działają i ja Wam je dzisiaj przedstawię. Dobieranie podkładu powinno też zależeć od pory roku, okazji i rodzaju cery. Jeśli nasza skóra jest sucha musimy nałożyć tłusty podkład. Gdy na taki rodzaj cery nałożyłybyśmy matujący podkład mogłoby dojść do większego przesuszenia, a co najgorsze uwydatniamy wtedy suche skórki które nieestetycznie wyglądają. Za to na tłustą skórę idealnie nadaje się matujący podkład ja do tego nosze przy sobie zawsze bibułki. Moja twarz często się świeci bibułki to idealne rozwiązanie. 
  1. Dermacol Cover make up to podkład typu kamuflaż w żadnym wypadku nie stosujemy go do codziennego makijażu, tym bardziej nie stosujemy go na całą twarz. Nadaje się on świetnie w sytuacjach gdy chcemy mieć trwały makijaż który zakryje wszystkie niedoskonałości. Ja czasami używam go do zdjęć świetnie maskuje niedoskonałości, idealnie nadaje się na strefę T ponieważ kolor  208 jest bardzo jasny. W połączeniu z ciemniejszym kolorem uzyskujemy fantastyczny efekt modelowania twarzy.  Gdy mamy też problem z pojedynczymi wypryskami możemy używać go jako korektora miejscowo. Musimy tylko nałożyć malutką ilość ponieważ ten podkład jest bardzo tłusty i gdy nasz normalny podkład spłynie z twarzy na wyprysku nadal zostaną cienie po Dermacolu. Co by nie było każda z kobiet powinna mieć go w swojej kosmetyczce.
  2. Rimmel Match Perfection podkład w płynie SPF 18 jest to kremowy podkład którego możemy używać każdego dnia. Ja własnie będę go zamawiała gdyż moje zapasy podkładowe się skończyły. Ten podkład jest jednym z moich ulubionych, jego konsystencja jest dość rzadka dzięki czemu nie zapycha naszych porów. Na twarzy tworzy piękny kamuflaż, ale bardzo delikatnie nie tworzy efektu maski. To jeden z moich dwóch ulubionych podkładów firmy Rimmel. Co najważniejsze idealnie nadaje się na letni okres ponieważ ma filtry w swoim składzie ♥
  3. Rimmel Wake Me Up rozjaśniający podkład w płynie SPF 15 stopień ochrony przeciwsłonecznej ja posiadam 100 ivory to bardzo ciepły odcień  dla jasnej karnacji. Ja preferuję niemal białe podkłady więc ten jest dla mnie idealny. Jeśli nie modelujecie twarzy podkładami raczej nie jest ten kolor dla Was wybierzcie o ton ciemniejszy. Taki odcień będziecie mogły nałożyć na całą twarz.  Ten podkład również  posiada w składzie filtry ♥
  4. Dermacol Corrector Palette paleta korektorów paletka korektorów. Zielony by zneutralizować  zaczerwienienia. Biały by uwydatnić niektóre partie twarzy, czekoladowy by je utemperować. Natomiast beż na małe wypryski. Jeśli dokładnie wklepiemy te korektory osiągniemy idealny wygląd naszej twarzy. Nasza skóra będzie wyglądała nieskazitelnie pięknie.
Pierwsze dwa etapu makijażu za nami już niebawem modelowanie twarzy w zależności od kształtu. 

Share:

1 komentarze