Sztuka Mydła ♥

Witam Was serdecznie, dzisiaj mam dla Was post o niezwykłych mydełkach.  Dlaczego są takie wyjątkowe ? Mydełka są wyrabiane ręcznie dzięki czemu przykuły moją uwagę. Mydła są tworzone z naturalnych składników: olei, maseł roślinnych, olejków eterycznych oraz dodatków takich jak: płatki owsiane, sól morska, węgiel drzewny aktywny, mleko kozie czy miód.  Ja wybrałam trzy mydełka Różowy Solniak - Mydło solne, Dynjo - Mydło dyniowe, PinkGlink - Mydło z glinką różową. Chcecie się dowiedzieć jak sprawdziły się mydełka i czy na prawdę są takie wspaniałe ? Zapraszam do lektury.





PinkGlink                 Dynjo                      PinkGlink 


  •  Różowy Solniak - Mydło solne o zapachu grejpfruta z nutą korzennego goździka.  Zapach jest fenomenalny, bo jak tylko poczułam ten aromat wrzuciłam go do szafy na kilka dni. Zdecydowanie przebił wszystkie mdłe saszetki itp.  Teraz coś o samym działaniu i składnikach aktywnych. Sól morska - pomaga pozbyć się toksyn z organizmu, działa odżywczo, bilansuje wilgoć skóry i uzupełnia nawilżenie. Wpływa korzystnie na rozluźnienie mięśni i skóry. Glinka różowa - wygładza, dezynfekuje, wzmacnia skórę wrażliwą i delikatną. Masło shea - odżywia i regeneruje skórę suchą, poprawia jej elastyczność i wygładza. Olej kokosowy - nawilżający. Tworzy mydło z dużą ilością kremowej piany i puszystych bąbelków.  No i jak tu się nie zakochać w tak bogatym składzie ?
  •  Dynjo - Mydło dyniowe o cytrusowym zapachu. Intensywny kolor zawdzięcza dyni bogatej w  beta-karoten. Dla moli składników aktywnych : Dynia - bogata w beta-karoten. Wygładza, rozjaśnia i utrzymuje wilgoć skóry. Masło kakaowe - natłuszcza i ochrania skórę. To naturalny emolient. Olej ze słodkich migdałów - lekki, dobrze wchłanialny, wygładza i nawilża. Płatki owsiane - łagodnie złuszczają i zmiękczają skórę. Olejki eteryczne - kombinacja olejków pomarańczowego, cytrynowego i goździkowego tworzą świeży, cytrusowy zapach.  Płatki owsiane nadają mydłu charakter peelingu dzięki czemu nasza skóra stanie się gładka i odżywiona.
  • PinkGlink - Mydło z glinką różową mój faworyt ♥ o zapachu paczuli,  rozmarynu i cytryny.   Składniki aktywne zdecydowanie mnie przekonały: Glinka różowa - wygładza, dezynfekuje, wzmacnia skórę wrażliwą i delikatną. Olejek eteryczny paczuli - pielęgnuje skórę popękaną, suchą, ze skłonnością do egzemy i dojrzałą. Olejek eteryczny rozmarynowy - pomaga w walce z egzemą, trądzikiem, zapaleniem i przetłuszczeniem skóry. Olej awokado - ma właściwości kojące i zmiękczające, pielęgnuje skórę wrażliwą. Masło shea - odżywia i regeneruje skórę suchą, poprawia jej elastyczność i wygładza.
  Mydełka są wyrabiane ręcznie do tego w 100 % naturalne. Grafika na opakowaniach jest fenomenalnie dopracowana do perfekcji. Dla takich wzrokowców jak ja jakość produktu była dla mnie wielkim zaskoczeniem. Wiem że na trzech mydełkach  się nie skończy ♥




 




Share:

3 komentarze