Witam Was pierwszy post  >pielęgnacji< pod tytułem nawilżanie. Jak to działa i dlaczego jest ważne moim zdaniem zaraz wam opowiem. Moja cera to cera trądzikowa niestety dekolt i plecki też jest to bardzo wstydliwe a właściwie było to dla mnie jak dla młodej osóbki. Nie powiem bo bardzo się tego wstydziłam jeden dermatolog polecił mi  bardzo częste i systematyczne nawilżanie no i pomogło. Oczywiście nie całkowicie bo leczenie zmian skórnych to długookresowe zmagania. Więc dla osób z jakimikolwiek zmianami czy tez problemami polecam systematyczne nawilżanie bo chroni naszą skórę jak nic innego. Balsamowanie zapobiega powstawaniu blizn przy problemie z wrastającymi  się włoskami. Teraz nawilżanie co do każdej pory roku. Wiosna to pora roku kiedy nasza skóra jest w raju w końcu doczekała się cieplejszej temperatury 3 razy w tygodniu zdecydowanie wystarczy. Lato to raczej katorgi jeśli się opalami ciągle wysuszamy nasza skórę więc 2 razy dziennie jeśli się opalamy, raz jeśli naturalnie i rozsądnie korzystamy z kąpieli słonecznych. Jesień to pora roku w której musimy przygotować naszą skórę na nadchodzące mrozy więc 4 razy tygodniowo wystarczy. Zimą raz dziennie intensywnie ochronny krem np Garnier czerwony mój ulubiony ♥  No i tak to właśnie wygląda więc jeśli chcemy mieć zdrowo wyglądająca gładką skórę balsamujmy się i dbajmy o nią jak należ bo to przecież ona chroni nas przed całym  złem tego świata. Im mniej nawilżona skóra tym łatwiej o urazy i pęknięcia i w ten sposób otwieramy bakteriom i wirusom drzwi do naszego organizmu. Pielęgnacja dłoni to oczywiście tez bardzo ważna sprawa. My kobiety zwracamy uwagę na dłonie więc krem powinnyśmy mieć zawsze w torebce. Osobiście uwielbiam kremować ręce przed snem bo gdy wstaję są już idealnie nawilżone. Zimą nie kremujmy rąk na mrozie jest to ciecz i powoduje jeszcze większe odczucie zimna. Krem do rąk nadaje się także do pielęgnacji skórek wokół paznokci więc warto pozostawić na nich kilku milimetrową warstwę i pozostawić na kilka minut. 


 >depilacją i antyperspirantami<. Depilacje nie kojarzy nam się raczej z niczym przyjemnym, ale chcemy wyglądać pięknie więc jest to konieczne. Po pierwsze pianka do golenia duże ilości są wskazane. Jeśli mamy problem z wrastającymi się włoskami koniecznie musimy dzień wcześniej zrobić peeling w innym wypadku wrośnięte włoski zetnie maszynka z cienką warstwą naskórka. Niestety czasem prowadzi to do krwawienia i szczypania w najgorszym wypadku do blizn. Do depilacji używamy maszynki która ma kilka ostrzy i nawilżające paseczki które pomagają w usuwaniu niechcianych włosków. Osobiście korzystam z maszynek jednorazowych ponieważ moja skóra jest tak delikatna iż nie wytrzymuje bólu związanego z depilacją woskiem. Raz próbowałam hmm ogoliłam chyba pół nogi i na tym zakończyła się moja historia z woskiem i plastrami. Efekt nie był na tyle zadowalającym żeby przekonać mnie do ponownego zabiegu. Bardzo lubię tez kremy do depilacji jest to miły i szybki zabieg. Jeśli stosujemy krem na czysta i zdrową skórę efekty są bardzo ale to bardzo zadowalające. Skóra po depilacji jest bardzo gładka  i do tego idealnie wydepilowana. Więc podsumowując ja stawiam na jednorazówki i kremy. Po depilacji lepiej nie nakładać balsamu ponieważ naskórek jest jednak naruszony przez co niestety może wystąpić reakcja podrażniająca. A tego byśmy nie chcieli na naszych cudownych gładkich nóżkach. Chciałabym poruszyć temat antyperspirantów. Ja uwielbiam te firmy Garnier ponieważ  chronią mnie przez cały dzień przed nieprzyjemnym zapachem. Zapach  jest neutralny i ukrywa przykry zapach dzięki czemu przez cały dzień czujemy się świeżo. Kochani to by było na tyle w przyszłym miesiącu zajmiemy się między innymi twarz\ą i włosami  wiec zapraszam do śledzenia bloga.

Share:

4 komentarze