Tego o nich nie wiecie ♥


Moja ukochana trójca chciałaby się Wam przedstawić.♥ Jestem fanką szminek  ULTIMATE Color  210, 260 i 270.  Czego wymagam od pomadek ? Kolor musi być podobny do moich róży/ bronzerów do policzków. Konsystencja musi być kremowa która pokrywa jednolicie moje usta.  Musi być trwała i mocno na pigmentowana. One spełniają moje wymagania, dlatego tak je uwielbiam. Aktualnie pomadka  jest dostępna w 16 kolorach od nudziaków po róże.


  • 210 - Po pierwsze moim zdaniem ona obłędnie pachnie malinami♥  Kolor to właśnie malinowy odcień różu który idealnie pasuje do pastelowych stylizacji. Długo szukałam tego koloru, bo chyba same wiecie jak ciężko dobrać idealny kolor do swojej urody. Ten malinowy odcień idealnie pasuje do brunetek o brązowych oczach. Potwierdzone INFO ♥
  • 260 to kolor który mnie zachwycił. Dawno nie czułam się tak dobrze w żadnej czerwieni jak właśnie w tej, połysk i blask zdecydowanie do mnie nie pasuje ( oczywiście tylko na ustach) Matowe wykończenie makijażu to zdecydowany HIT tego sezonu. 
  • 270 to fioletowy odcień który świetnie komponuje się z brzoskwiniowym bronzerem.
 To moje ulubione pomadki które towarzyszą mi bardzo często. . Warto zwrócić na nie uwagę w drogeriach kochani♥
 Ja planuję jeszcze zakup nudziaka 010 Be Natural!   i  400 Rose-Mantic Nights ♥ O ile dotrę do natury ♥








Share:

10 komentarze

  1. nice as always :) have a nice weekend, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiesz może czy w Rossmanie też można je dostać? Bo do Rossa mam 5 km, a do najbliższej Natury 25 :( A chciałabym się w którąś zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. catrice ma takie cuda - nawet nie weidzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam jeszcze szminek tej firmy ale mam podklad catrice i jest naprawde super:)
    Prosze napisz mi w komentarzu o stylu jakiej gwiazdy lub postaci filmowej mogę napisać, moj blog dopiero sie rozwija wiec potrzebuej wsparcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo je lubię, ale brakuje mi serii dostępnej w niemieckich DM'ach, ponieważ tamte dodatkowo naprawdę nawilżały usta. ;]

    OdpowiedzUsuń