NEW absolute ROSE Catrice ♥

Witajcie kochani chyba doskonale wiecie jaką jestem maniaczką cieni. W moje ręce musiała trafić nowa paleta Catrice.  Absolute ROSE ♥ to połączenie od pudrowego różu, aż po głęboki brąz. Kolory są tak uniwersalne, że trafią w każdy gust. Skromnie opiszę Wam moje zdanie na temat kolorów. Zaczynając od pudrowego różu, to właśnie on rozświetli nasz kącik oka oraz podkreśli łuk brwiowy.  Cztery środkowe kolory można dowolnie ze sobą mieszać ♥ każdy z nich ma w sobie drobinki które pięknie odbijają światło w słoneczne dni. Kolory te nakładam na środkową część powieki. Ostatni kolor w palecie to ciemny brąz który ja osobiście używam w zewnętrznym kąciku. Nic tak pięknie nie podniesie naszej powieki jak głęboki czekoladowy brąz. Moim zdaniem to paleta dzięki której stworzymy delikatny dzienny makijaż jak i wieczorowy. Cienie w połączenie z primerem utrzymują się cały dzień, sami zobaczcie jakie to piękne kolory,






Rzadko używam pojedynczych cieni, bo jestem straszną gapą, ale te kolory mnie oczarowały.  Delikatny połyskujący fiolet cudownie pasuje do złota i brązu ♥ mięta urozmaici każdy wiosenny makijaż. Te cienie są po prostu BOSKIE ♥ teraz wiem, że na dwóch kolorach się nie skończy ponieważ już czuję się uzależniona.  Tego typu kolory są dość wyjątkowe więc nie znajdziemy ich w paletach. Moim zdaniem takie pojedyncze kosteczki świetnie wypełnią luki w naszych paletach cieni. Fiolet okazał się HITEM !!! Na  środkowej części powieki wygląda oszałamiająco w połączeniu z promieniami słońca.

Oczywiście żaden makijaż oczu nie utrzyma się dłużej niż 2 godziny bez primera. Ja pokochałam PRIMEand FINE Catrice ♥ Mój makijaż wytrzymuje 11 godzin w pracy chyba lepszego testu być nie może. Gdzie szukać Catrice ? w  drogeriach NATURA i HEBA . 



Kilka nowości już na szczęście mam. Zobaczcie jakie cuda czekają na Was w drogeriach ♥

Share:

7 komentarze

  1. Cudna paletka! Chyba się skuszę na nią. Ponoć kosmetyki tej firmy są ok, a od jakiegoś czasu się rozglądam za takimi kolorkami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie paletka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. There are a whole slew of ‘Five Little' Fingerplays.

    OdpowiedzUsuń
  4. Would it break free in time?Sorry, former Ped's nurse.

    OdpowiedzUsuń
  5. As you can see, there's a lot of choices.

    OdpowiedzUsuń
  6. The pavers are laid over sand only, no concrete.

    OdpowiedzUsuń