Semilac 094 i 103 ♥







Od niedawna na zajęciach  przerabiamy tematy manicure ♥ Nie powiem bo hybrydowa metoda najbardziej wpasowała się w moje gusta.  To szybki i efektowny sposób na piękne paznokcie ♥

 Co mogę powiedzieć o hybrydach SEMILAC bardzo łatwo się je nakłada, mają idealna konsystencję, mocna pigmentacja . Moim zdaniem wachlarz kolorów jest bardzo duży, bo znajdziemy coś dla każdego. Dzisiaj  trafiła do mnie nastolatka z problemem " obgryzanie paznokci " dlatego też jak widzicie płytka paznokcia jest krótka i nierówna. Co mnie bardzo ucieszyło ? dziewczyna chyba pierwszy raz zauważyła, że jej paznokcie mogą dobrze wyglądać. Mam nadzieję, że będzie to motywacja do porzucenia koszmarnego nawyku. Kolory są śliczne i delikatne 094 i 103 to idealne połączenie elegancji i klasyki. Idealnie wpasują się w wiosenna atmosferę. Ostatnio kupiłam ogromny zestaw do paznokci, kolekcjonuję pomału wszytko♥ Opiszę Wam jak mi się wszystko sprawuje, bo pewnie nie tylko ja jestem na początku drogi. Ogólnie zastanawiałam się nad zestawami z allegro, ale szybko odeszłam od tego pomysłu. Na stronie semilac zamówiłam wszystko co mogłam, a resztę dokupiłam  pojedynczo. Mam w  końcu profesjonalny zestaw. ♥♥♥





Share:

2 komentarze