Wiosenny manicure ♥


Macie ochotę na wiosenną kompozycję na paznokciach ? Jeśli tak zapraszam na kolejny post o moich nowych cudeńkach. W mojej kolekcji nie mogło zabraknąć tych kolorów, no ale jak wyglądają na pazurkach ? Znakomicie !!! ♥ ( ale to już sami musicie zobaczyć, ZAPRASZAM ♥ )


Mamusine rączki zdecydowanie zasługują na  taki wiosenny manicure. Nie każde paznokcie mają idealny kształt, a przy pociechach i pracy zdecydowanie brakuje im długości. Nic się nie martwcie, lakiery semilac układają sie pięknie na każdej rączce. Moja ulubiona mamusia wybrała kolory 023, 022, 048, 084, 105 idealne połączenie. No co tu dużo mówić musicie je zobaczyć :)






Share:

3 komentarze

  1. super:) jestem wierna fanką hybryd semilac:) od stycznia nie miałam innych lakierów na paznokciach:)
    piękne kolory:) z tych mam 023 banana:)

    przy okazji zapraszam na najnowszy wpis paznokciowy:) również z udziałem tych hybryd:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie bawię się tylko lakierami, ale może kiedyś się skuszę na hybrydki ;)

    OdpowiedzUsuń