Witajcie dzisiaj mam dla Was niespodziankę. Będę dla Was pisała o typach urody oraz o kolorach które do nich pasują. Jako że sklep iperfumy jest przeze mnie najbardziej zaufanym miejscem, to własnie z niego będę czerpała inspirację. W postach nie zabraknie cudownych propozycji kosmetyków ze strony iperfumy więc zapraszam do zapoznania się z asortymentem w zakładce MAKIJAŻ . Mam nadzieję, że będą to jedne z najmilszych zajęć teoretycznych w życiu. Zapraszam



Na samym początku przedstawię Wam informacje dotyczące tego typu urody. Po czym rozpoznać typ urody Wiosnę ? Ogólne rysy sprawiają wrażenie delikatnej, kruchej  oraz subtelnej postaci. Wiosny często zwracają na siebie uwagę swoją delikatnością. Odcienie cery to brzoskwiniowy, blady odcień kości słoniowej, delikatne rumieńce w odcieniach moreli, brzoskwini w porywach do łososiowego. Czasami twarze tych kobiet  są oprószone piegami w kolorze złota. Włosy również nie wyrywają się z delikatnych tonacji, przeważnie są kruche i cienkie. Są to blondy w ciepłych słomkowych, złotych, miodowych odcieniach. Oczy to cud natury w tym rodzaju urody. Kolorystyka odcieni niebieskiego przechodzącego w turkusy lub tez miodowe delikatnie brązowe odcienie. Usta to jeden z wielu atutów tej urody, ale zdecydowanie najbardziej widoczny. Kolory są mocne i wyraziste koral, ciepły róż, łosoś, brzoskwinia.


Makijaż idealny dla tego typu urody to mieszanka barw występujących wiosną. Kolory czyste i bardzo ciepłe, podkreślające delikatność tej urody.


  1. Pierwszym krokiem w makijażu jest makijaż dzienny. Jest to podstawa większości makijaży. Zaczynamy od nałożenia bazy lub /kremu. Następnie przechodzimy do korekty niedoskonałości. Kolejnym krokiem jest nałożenie podkładu. Podkład do jasnej karnacji bardzo ale to bardzo ciężko znaleźć. Mam dla Was dwa pewniaki niemal białe, i jeden bardzo mocno kryjący podkład w tubie. Pierwsza pozycja to mój faworyt Rimmel Match Perfection podkład w płynie SPF 18 (stopień ochrony przeciwsłonecznej)  to jeden z jaśniejszych podkładów. Fenomenalnie się go rozprowadza, a on sam doskonale dopasowuje się do koloru naszej skóry. Jest bardzo jasny mój kolor zimą to 100 ivory. Drugi podkład to Max Factor Lasting Performance podkład w płynie nr 100 zdecydowanie najlepszy podkład jaki kiedykolwiek miałam. Jest  suchy po nałożeniu, wiec na lato idealny nasza skóra jest matowa i zamaskowana. Warstwa podkładu jest prawie nie widoczna. Ostania propozycja to produkt idealny do ciężkich makijaży, to te które mają się długo trzymać lub porządnie maskować. Do sesji zdjęciowych jest idealny, jest to ciężki produkt który zakryje wszytko. Dermacol Cover make up o tak to on ja mam 208.
  2. Kolejny krok to cieniowanie / modelowanie twarzy. Ja jestem oddana jednym bronzerom są to okrągłe słoiczki firmy PEASE  Paese Blush róż do policzków z arganowym olejkiem . Na tę chwilę mam 8 słoiczków. Za 100 zł można nabyć jakieś 8/9 słoiczków więc to bardzo dużo moim zdaniem. Mają ładne kolory oraz bardzo fajnie się rozcierają. W tym oto podpunkcie konturujemy nasze buźki.
  3. Kolejnym krokiem jest makijaż oczy podam kilka kolorów które idealnie pasują do tego typu urody : biel kremowa, łosoś, brzoskwinia, czekoladowy brąz, koral, złotyBrische Kit Profesional paleta cieni do powiek paletka numer 14 :)
  4. Ostanie i zarazem najważniejsze to podkreślenie ust a kolory idealne to : łososiowy,  ciepły róż, czerwień makowa,  ciepły jasny beż,  brzoskwinia. Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss szminka matująca moje ulubione. 
To by było na tyle kochani. W kolejnym poście typ Urody Lato 


Share:

0 komentarze