Zajęcia wizażu z CATRICE










Witajcie kochani dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moje nowe nabytki firmy Catrice oraz coś co pokochałam. Zajęcia z wizażu sprawiają mi ogromną przyjemność. Cały rok czekałam na te cudowne zajęcia,  świetnie  się w tym odnajduję. To moje początki, ale wiem że ciężka praca i troszkę talentu mogą mnie doprowadzić daleko. Nawet kilka godzin spędzonych na pracowni jest dla mnie wielką przyjemnością. Jak już niejednokrotnie powtarzałam szukajcie, aż znajdziecie zawód który sprawia Wam przyjemność ♥ Teraz troszkę o moich nowych produktach spróbuję je opisać, a pod zdjęciami dodam nazwy produktów których użyłam. Pierwszy jest podkład który nazywa się Catrice PHOTO FINISH 18h Liquid foundation 010 Sand beige. To  podkład kryjący, super kamufluje nasze niedoskonałości. Świetnie się rozprowadza dzięki czemu nie pozostawia efektu maski na naszej twarzy. Ma delikatny przyjemny zapach który ulatnia podczas nakładania. Kolejny produkt to bronzer SUN GLOW 030 medium bronze został moim faworytem ponieważ jest bardzo delikatny. Kolor jest ciepły dzięki czemu konturowanie jest bardzo efektowne. Dobrze przylega do skóry oraz bardzo  łatwo się rozciera. Do kompletu róż w soczystym kolorze DEFINING BLUSH  040 think Pink konsystencja jest taka sama jak bronzera. Kolor jest intensywny dzięki czemu jedno zamoczenie pędzla w zupełności wystarczy na rozweselenie twarzy. Przejdźmy teraz do oczu, konturowanie jest bardzo ważne ale czym ? Ja posiadam wysuwaną kredkę LONGLASTING  eye prncil waterpoof  używam jej gdy  nakładam malutko cieni bardziej do makijażu dziennego. Pisak CALLIGRAPH to super produkt dla początkujących z kreskami. Nakładanie go jest dziecinne proste, lecz kolor nie jest aż tak intensywny, chociaż utrzymuje się bardzo długo. Oraz mój ulubiony, do którego potrzebne małe umiejętności ULTRA FINE INK EYELINER .  Świetnie się rozprowadza oraz tworzy piękny intensywny efekt. Kolejny produkt to tusz do rzęs  GLAMOUR DOLL genialny tusz do wszystkich rzęs pogrubia , wydłuża, podkręca. Super się utrzymuje i przede wszystkim nie rozsypuje. Moja ukochana kredka do brwi EYE BROW  FENOMENALNA . Dopasowuje się do koloru naszych brwi dzięki czemu wyglądają na gęstsze.  Na koniec matowa szminka którą pokochałam ULTIMATE COLOR 260. W moim zestawie oczywiście nie zabrakło też lekkiego błyszczyka. Różowy błyszczyk który się nie klei, a nadaje piękny ciepły odcień  infinite SHINE lip gloss. To chyba tyle, próbowałam wymienić najważniejsze zalety produktów. Teraz zapraszam na fotorelację. Klikając na pogrubione nazwy przeniesiecie się na stronę Catrice, gdzie znajdziecie więcej informacji o produktach. Zapraszam na stronę CATRICE  produkty dostępne też są w drogeriach Natura ♥


Magdalena : Podkład :Catrice PHOTO FINISH 18h Liquid foundation 010 Sand beige Bronzer i róż :  SUN GLOW 030  /DEFINING BLUSH  040 think Pink Oczy /  ULTRA FINE INK EYELINER   / GLAMOUR DOLL   Usta : ULTIMATE COLOR 260.



Kamila :Podkład :Catrice PHOTO FINISH 18h Liquid foundation 010 Sand beige Bronzer :  SUN GLOW 030 Oczy /  GLAMOUR DOLL usta:  infinite SHINE lip gloss.

 Ewlinka : :Podkład :Catrice PHOTO FINISH 18h Liquid foundation 010 Sand beige Bronzer :  SUN GLOW 030 Oczy /  GLAMOUR DOLL usta:  infinite SHINE lip gloss.



Share:

8 komentarze