Działanie glinek







Witajcie, jak wiecie jako kosmetyczka uwielbiam kosmetyki naturalne. Glinki to  pojedyncze składniki aktywne w naszych produktach. Dzisiaj skupimy się na glinkach które są przeznaczone do cer wrażliwych. Glinka czerwona jest jedną z bardziej uniwersalnych. Można ją stosować na cerę z problemami naczyniowymi, ponieważ zapobiega rozszerzaniu się naczynek. Jak na glinkę przystało, delikatnie ściąga nasze pory i wygładza skórę. Systematyczne stosowanie glinki pomaga w obkurczeniu rozszerzonych naczynek krwionośnych. Podobne działanie ma glinka różowa, w jej skład wchodzi czerwona i biała glinka. Te dwa składniki aktywne świetnie się uzupełniają , to idealna kompozycja dla cer wrażliwych. Zabiegi łagodząco - nawilżające to podstawa przy wrażliwych cerach. Do przygotowania tej maseczki potrzebujemy kilka kropli wody.  Łyżeczka glinki wystarczy na pokrycie całej twarzy. Stosowanie tych maseczek dwa razy w tygodniu zdecydowanie pomoże nam w doprowadzeniu naszej cery do równowagi. Latem  stawiam na naturalne kosmetyki i Wam tez zdecydowanie to Polecam. Jeden słoiczek kosztuje 13 zł bez najmniejszego problemu wystarczy na 10 maseczek. W takim wypadku jeden zabieg kosztuje około 2 zł z dodaniem ulubionego olejku. W sklepowych gotowych maseczkach z niby glinką jest i czasami tylko 5% a kosztują niejednokrotnie ponad 6 zł. Dlatego też namawiam Was do robienia własnych prawie 100 % glinkowych maseczek we własnym domku  ♥




Share:

10 komentarze

  1. Przekonałaś mnie! Zawsze kupowałam gotowce z lenistwa ale te glinki do mnie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze używałam białych i zielonych :) bardzo ładnie oczyszczały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować jakąś glinkę do skóry tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zielonej nie mogę używać, bo mnie trochę podrażnia, ale pozostałe jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie brzmi jej zastosowanie, ale nie ma tego na czym najbardziej mi zależy. Albo przeoczyłam czyli na nawilżeniu - bo mam skórę suchą

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię glinki, z Fitomed mam właśnie różową oraz żółtą. Z obu jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń