Jak ozdabiać paznokcie ♥

Witajcie kochani, dzisiaj będę pisała o niezbędniku do ozdabiania paznokci. W drugim semestrze zaczynamy bawić się z paznokciami, dlatego też skusiłam się na zamówienie kilku niezbędnych przedmiotów. 

  1. Kochane jeśli kiedykolwiek próbowałyście rysować na paznokciach, wiecie jakie trudne są początki. Domowych sposobów jest wiele, ale najlepszym rozwiązaniem jest zestaw pędzelków. Ja zamówiłam go TU  są to groszowe sprawy, ponieważ cena to niecałe $6. Już opisuje co wchodzi w skład i jak się sprawuje. Dwa wachlarzyki  idealne do przeciągania " smugi" po całym paznokciu. Trzy pędzelki do robienia kreseczek o różnej długości.  Pięć pędzelków do nanoszenie dużych i średnich kształtów na paznokcie. Pędzelki są płaskie lecz mają różne kształty i grubości. Pędzelek skośny do małych malunków i poprawek na płytce. Trzy bardzo wąskie pędzelki do precyzyjnych ruchów, oraz jeden pędzelek zakończony malutka metalowa kuleczką. Komplet składa się z 15 pędzli. Bardzo go polubiłam  i już nie mogę się doczekać świąt i malowania reniferów na paznokciach.
  2. Zamówiłam również zestaw do zdobień metodą  kropek. Zawsze miałam problem z wykonaniem idealnych kropek na paznokciach aż znalazłam te cudowne patyczki. Cena bardzo mnie zachęciła ponieważ kosztowały tylko $3,32. Bałam się o jakość tych przedmiotów,ale zostałam mile zaskoczona. Metalowe zakończenia zatopione są w plastikowej części. Zestaw składa się z pięciu ołówków, każdy ma zakończenie w kształcie kuleczki od najmniejszej do największej. Bardzo przydatne przybory np do robienia odcisków kocich łapek jak zobaczycie  poniżej. Możecie zamówić je TU

 Do tego zestawu zamówiłam urocze naklejki kociaki. Naklejki trzeba powycinać na kwadraciki po czym zamoczyć w miseczce następnie odkleić folię właśnie do niej przyklejony jest kotek. Białą stroną przyklejamy go do paznokcia oraz delikatnie dociskamy. Ja na kociaki nakładałam jeszcze TOP żeby się dobrze trzymały. Możecie je kupić TU  ZA $99, dotarła do mnie dość duża paczucha resztę postaram się zrecenzować w kolejnych postach. Poniżej możecie zobaczyć efekty. Posiadam jeszcze kod rabatowy którym chętnie się z Wami podzielę. " HULA 91" 10%  mniej na wasze zakupy



Share:

14 komentarze

  1. O jejku, to aż tyle "sprzętu" może być do paznokci?:) Kurcze, a ja nawet nie umiem o nie zadbać, żeby nie obgryzać:(

    OdpowiedzUsuń
  2. musze sie własnie w jakies inne zaopatrzyc bo mam za mało , stanowczo hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz zestaw do zdobień :D wow zazdroszczę! :D łapki wyszły super:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nawet połowy z takie sprzętu nie mam a na paznokciach maluje co do głowy wpadnie. Najczęściej używam pędzelka ze starego lakieru do zdobień uprzednio przecierając go wacikiem nasączonym zmywaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kompletnie nie umiem zdobić paznokci, mam do tego 2 lewe ręce:D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci to wychodzi a jakoś nie umiem sama ozdobić sensownie paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny taki zestaw! Od razu zdobienie staję się łatwiejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, ile akcesoriów do paznokci! A te łapki wyglądają przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze jest być facetem :D bo ja mogę tylko wymagać ;) serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kocur na paznokciach wygląda obłędnie! Mam w pobliskim centrum handlowym sklep z akcesoriami do paznokci. Miałam ochotę kupić taki zestawik, ale nie wiem czy umiałabym się nimi posłużyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie mam do tego cierpliwości :-) Więc życzę samych pięknych zdobień :-) Ten kociak wygląda uroczo :-)

    OdpowiedzUsuń