Cera dojrzała ♥

Witajcie kochani to już ostatni rodzaj cery który dla Was omówię .

Cera dojrzała.
Zapraszam na stronę iperfumy do zakładki TWARZ 


Nasza skóra  przeważnie zaczyna starzeć się od wieku 25 lat. Duży słyszy się wtedy o wolnych rodnikach, ale czy one są ? Szczerze powiedziawszy pierwszy raz zaczęłam zastanawiać się co tak naprawdę znaczy pojęcie "WOLNE RODNIKI " na zajęciach. Spróbuję Wam to jakoś jasno wytłumaczyć. Wolne rodniki to takie "pasożyty " naszych komórek odpowiadających za młody wygląd. Wolne rodniki to takie złodziejaszki które atakują związki np takie jak kolagen czy elastyna. Osłabione związki coraz słabiej działają co odbija się na kondycji naszej skóry. Pierwsze zmarszczki są najczęściej widoczne pod oczami. Skóra pod oczami jest około 9 razy cieńsza niż skóra na policzkach.  Skóra pod oczami  jest bardzo wrażliwa, ale i przesuszona.  Skóra przesuszona bardzo szybko się starzeje. oraz tendencja do powstawania zmarszczek zwiększa się.  Pod oczami znajdują się gruczoły łojowe lecz w bardzo małych ilościach  na 1 cm2 skóry występuje  około 800 gruczołów, a w obrębie oczu  około 20 gruczołów dlatego też często dochodzi do przesuszeń. Kochane moje Panie jeśli kupujecie krem pod oczy i aplikujecie go nie zapominajcie o GÓRNEJ POWIECE  :) Teraz mam dla Was kilka propozycji. Od 3 miesięcy stosuję Cinique w rolce który przy każdej aplikacji łagodzi i odpręża moje męczone oczy po całym dniu. Polecam też żelowe konsystencje ponieważ świetnie koją okolice oczu.
  1. Nonique Anti-Aging krem pod oczy  dla osób z  widocznymi zmarszczkami  w skład wchodzi masełko shea które doskonale nawilża, goi i pielęgnuje cerę. Kolejnym składnikiem jest aloes który łagodzi zmęczone i podrażnione oczy. Energetyzujący wyciąg z granatu oraz wiele innych BIO składników ten krem uwielbiam moja mamunia 
  2. Ja uwielbiam dwa kremy z tej serii Nonique Hydration krem pod oczy olejek jojoba działa cuda. Wyciąg z avokado i aloes to składniki które pomagają wypocząć zmęczonej skórze. Kolejny krem z tej serii to :Nonique Extreme Energy pielęgnacja pod oczy. Jeśli Twoja skóra potrzebuje energii to idealny krem dla Ciebie  grejpfrut i guarana to składniki aktywne których potrzebuje Wasza skóra.
  3.  Clinique All About Eyes serum pod oczy  jeśli kochacie swoje oczy ten produkt jest dla Was. To serum dla osób z małymi zmarszczkami, przebarwieniami. U mnie bardzo często występowały tak zwane wory pod oczami. To serum pomogło mi pozbyć się tego problemu. Jestem bardzo aktywną osobą często nie zasypiam do tego dużo się denerwuję i było to bardzo widać po kondycji skóry w okół moich oczu. I to właśnie to serum pomogło mi walczyć :) Teraz moja skóra wygląda o wiele lepiej. Nie wyglądam cały czas jak nie wyspany pracoholik.
Teraz zajmiemy się cerą starzejącą  i dojrzałą są trzy zasady :
  1. Oczyszczanie.
  2. Złuszczanie .
  3. Nawilżanie .

Peelingi trzeba wykonywać raz w tygodniu najlepiej drobnoziarniste  Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit peeling peelingiem wykonać minutowy masaż. Kolejnym krokiem w pielęgnacji będzie dobranie odpowiedniego żelu/ mleczka do cery La Roche-Posay Lipikar Syndet żel oczyszczający do skóry suchej i bardzo suchej bardzo delikatny żel do cery wrażliwej i suchej nada się idealnie i nie doprowadzi do przesuszeń. Do tego wszystkiego trzeba dobrać mocno nawilżająco jak i odbudowujący krem .





Share:

0 komentarze