#secondhandlove ♥

Witajcie kochani dzisiaj  mam dla Was bardzo fajny post. Tematyka ciuszków z drugiej ręki  #secondhandlove. Odkąd pamiętam kupuję używane ubrani. Gdy chodziłam jeszcze do liceum kupowałam ubrania w ciuszku obok szkoły, zawsze biegałyśmy tam z koleżanką na 20 minutowej przerwie. Niestety wraz ze skończeniem szkoły, skończyły się też wycieczki na ciuszek. W mojej szafie zalegały miliony ubrań z którymi nie wiedziałam co zrobić. Dokładnie rok temu założyłam konto na vinted.pl na początku tylko sprzedawałam tam ubrania by moja szafa nie pękła. No ale przecież jestem tylko kobietą mam swoje słabości. Długo szukałam niebieskich eleganckich spodni, ale ceny sklepowe jakoś mnie nie zachęcały tym bardziej, że miały być sporadycznie ubierane. Zaczęły się poszukiwania na vinted i znalazłam super niebieskie spodenki z H&M za 10 w sumie myślałam że mają jakieś wady. Szybko zorientowałam się że dziewczyny oddają ubrania w świetnym stanie za grosze. Moja szafa znowu zaczęła pękać w szwach, tyle że tym razem mój portfel miał się dobrze. Na vinted często się też wymieniam, mam fioła na punkcie torebek, bardzo długo szukałam tych serduszek. Beżowe otrzymałam w zmian za puder i szminkę :) Czerwoną kupiłam za 12 zł :) Oczywiście jest masa rzeczy które kupiłam lub się za nie wymieniłam, ale w sumie przekonajcie się sami zapraszam Was na ten portal :vinted.pl/  oraz na mój profil  : vinted.pl/members/277993-nataszkowiec aktualnie wysprzedają sukienki dzisiaj dodam też kilka kurteczek zimowych. Jeśli Wy macie jakieś niepotzrebne ciuchy polecam Wam wystawić je właśnie na vinted. Możecie je sprzedać lub wymienić się z dziewczynami na coś innego.  Vinted to bardzo bezpieczny portal. Jeśli macie jakieś problemy kontakt z pracownikami portalu jest bardzo szybki. Transakcje są raczej bezpieczne ja mam już 33 pozytywne komentarze i na tej podstawie można stwierdzić, że jestem uczciwym użytkownikiem. Teraz zapraszam Was do zobaczenia moich najlepszych łupów na vinted :)




Share:

15 komentarze

  1. takie miejsca to fajna sprawa - jak człowiek umie znaleźć perełki.
    prześliczne torebki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez czesto zagladam na vinted:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy w ciuszku to moje najprzyjemniejsze hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te torebunie, ja też często sprzedaję/wymieniam na tym portalu a sh kocham!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Those bags are so cute. Small and nice color.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tam konto i czasami uda mi się coś sprzedać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące torebki:)
    Przyznam, że ja second handów nie uznaję. Nie odnalazłabym się w noszeniu ubrań po kimś;>

    OdpowiedzUsuń