DEPILACJA ♥

Kochane nadal otrzymuję wiadomości dotyczące depilacji. Moja wiedza jest troszkę większa więc z miłą chęcią podzielę się nią z Wami. Ostatnio odkryłam produkt idealny na podrażnienia po depilacji. Opis produktów i metod będzie opisany w zależności od rodzaju skóry. Zapraszam do zakładki CIAŁO    ♥ tam znajdziecie wszystkie wymieniane przeze mnie produkty.

  1. Skóra wrażliwa, na peelingi oraz depilacje reaguje zaczerwienieniem oraz podrażnieniem. Pierwszy produkt w jakim musi zaopatrzyć się taka osoba to Bourjois Deluxe Mousse żel pod prysznic do golenia delikatny żel dzięki któremu zminimalizujemy podrażnienia po goleniu. Następny produkt to Gillette Series żel do golenia do podrażnionej skóry kosmeyki tego typu są przeznaczone do męskiego zarostu na twarzy który jest bardzo twardy. Żel działa zmiękczającą przez co usuwanie zbędnego owłosienia jest o wiele łatwiejsze. Ja używam od dawna właśnie tego żelu i szczerze polecam.  ( CIEKAWOSTKA: Jeśli twoja henna na brwiach wyszła zbyt mocna, rozjaśnić ją pomoże Ci pianka do golenia wystarczy ją nałożyć na brwi na kilka minut ). Maszynki do golenia tylko  z Gillette, nie wiem dlaczego ale tylko  po nich nie mam podrażnienia. ( Moim zdaniem ostrze tych maszynek jest wykonane z dobrej jakości metalu ) Gillette Venus jednorazowe maszynki do golenia 8 szt.  Jeżeli nawet taka depilacja podrażnia waszą skórę jest rozwiązanie. Eveline Cosmetics Bio Depil krem depilacyjny dla skóry suchej i wrażliwej to krem który nakładamy na skórę, po kilku minutach krem ścieramy szpatułką. Po zbędnym owłosieniu oraz podrażnieniach. 
  2. Depilacja dla bardziej odważnych. 
  •  Veet Wax Strips plastry do depilacji woskiem z masłem shea, o zapachu czerwonych jagód jedna z najbardziej popularnych metod. Skórę zdezynfekować preparatem typu skinsept lub wodą utlenioną po czym można ją delikatnie prze talkować. W dłoniach ( lub suszarką ja tak robię ) rozgrzać plastry. Naklejamy z włosem oraz szybkim ruchem wzdłuż skóry zrywamy. Najlepiej by zrobił to ktoś, ja nie jestem w stanie tego robić ( raz męczyłam bikinki przez 2 h ). Kolejny sposób to nowość w drogeryjnych produktach Veet EasyWax elektryczny system do depilacji. Urządzenie podpinamy do prądu, po rozgrzaniu sprawdzamy na przedramieniu czy woski nie jest zbyt gorący. Następnie nakładamy go rolką na skórę z włosem oraz naklejamy pasek tak by od dołu zostało kilka centymetrów. Przecieramy go kilka razy szybkim ruchem po czym chwytamy pozostawiony fragment a drugą ręką podtrzymujemy skórę. Szybkim ruchem usuwamy plaster wzdłuż skóry. Resztki wosku usuwamy oliwką lub  oliwą z oliwek.  Kolejny produkt to żel szpatułka nakładamy go i postępujemy jak z systemem elektrycznym. Veet Depilatory Gel wosk w żelu do skóry wrażliwej to alternatywne rozwiązanie dla wosków.
  • Jak łagodzić podrażnienia po depilacji. Diet Esthetic Body 10 nawilżające mleczko do ciała po depilacji jeżeli stosujemy depilację woskiem lub innym środkiem który usuwa włoski wraz z cebulkami taki balsam to zbawienie. W skał takich produktów wchodzą składniki aktywne które łagodzą podrażnienia i pomagają przywrócić równowagę skórze. Moim numerem jeden w produktach na podrażnienia jest Avene Eau Thermale woda termalna.  Kupiłam wodę w sumie niedawno, ale dzisiaj miałam depilację woskiem i jak zawsze mam okrutnie podrażniona skórę. Ratuje mnie woda termalna co kilka godzin spryskuję skórę. Podsumowując i tak jest dobrze, bo podrażnienie już prawie znika. ( często utrzymywało się u mnie nawet 3 dni ).

Share:

6 komentarze

  1. Ja mam własnie straszny problem z depilacją, to jakaś udręka ;/.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wolę wosk, bo starcza na dłużęj. I tylko u kosmetyczki - sama nie lubię sobie robić krzywdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja golę się maszynkę i pianką z Rossmanna, natomiast górną wargę depiluję plastrami, ale jestem już umówiona na lasery. Mam co prawda jasne włoski, ale drażnią mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A możesz powiedzieć coś na temat pasty cukrowej? Zastanawiam się nad jej zakupem i się waham :) ❤

    OdpowiedzUsuń