Christmas tea ♥

Witajcie kochani ♥ Dawno mnie tu nie było, ale mam dla Was post pachnący świętami. Przedstawię Wam moje 4 ulubione świąteczne herbaty, które zostają ze mną aż do późnej zimy.
  1. Świąteczna kompozycja< to herbata w której znajdziemy suszone jabłka, skórkę pomarańczy, pączki róży, goździki, kardamon, kawałki śliwek, wiśnie i wiele innych świątecznych składników. W herbacie możemy też znaleźć srebrne perełki z cukru które wyglądają fenomenalnie. Herbata pachnie i smakuje świetnie, gdy ją tylko zaparzę aromat bardzo szybko wędruje po całym domu. 
  2. Grzaniec czyli coś czego w święta nie może zabraknąć co wchodzi w skład ?  Pączki dzikiej róży, kawałki jabłka, skórka pomarańczy, rodzynki, goździki,kawałki cynamonu i kilka innych składników. Herbatka jest bardzo naturalna, wszystkie składniki są w kawałkach co bardzo mnie przekonuje. Jest oczywiście bardzo aromatyczna ten skład nadaje atmosfery w chłodne zimowe wieczory.
  3. Pigwa i imbir to zielona herbata Sencha z korzeniem imbiru oraz pigwą kandyzowaną. Zielona herbata przyda nam się po świątecznym łasuchowaniu... Ma słodki zapach pigwy i delikatny aromat imbiru. Przeważnie zaczynam dzień od herbaty oczywiście zielonej. 
  4. Truskawki w szampanie niby truskawki kojarzą nam się ze słodkim latem. Moim zdaniem ta herbata bardzo pasuje do świąt, ponieważ suszone truskawki idealnie wmieszają się w resztę suszonego towarzystwa. Herbata po pierwsze pięknie wygląda po drugie jest przepyszna i aromatyczna
To mój komplet herbat opakowania po 50g są OGROMNE pewnie starczą mi do wiosny ♥
Oczywiście zamówienie składałam na skworcu.com ponieważ moim zdaniem kupowanie herbat w budkach w galeriach w ogóle się nie opłaca.






Share:

5 komentarze

  1. Uwielbiam herbaty! Piję je przez cały rok, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku pierwszy raz piłam grzańca i jakiś taki byle jaki dla mnie, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak piłaś byle jakiego grzańca to był byle jaki ♥

      Usuń