Jak przetrwać święta ? ♥

Witajcie kochani mam dla Was kolejny świąteczny post ♥
Jeśli nie lubicie ubierać choinek możecie stworzyć łańcuch na ścianie i obwiesić go lampkami i bombkami. Bardzo długo szukałam lampek gwiazdeczek które świecą na biało niebieski odcień. Te które widzicie na zdjęciach kupiłam w Pepco. Poroża  w ramce są wycięte z białych kartek i włożone na dyktę do ramki. To kilka sposobów by pomieszczenie wyglądało elegancko i świątecznie. Mam dla Was jeszcze mój PIERWSZY filmik ♥ Podejdźcie do niego z dystansem, bo chyba każdy odnajdzie w nim trochę żartu. Mam nadzieję że Wam się spodoba kochani. 










Share:

4 komentarze

  1. Zdjęcia świetne, film faktycznie z jajem;)
    Pozdrawiam serdecznie i Wesołych Świąt!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej się Ciebie czyta niż słucha!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy się domyśla że to wszystko jest mówione z wielkim żartem ♥

      Usuń