Nude Tude the balm ♥

Witajcie kochani dzisiaj poruszę temat paletki the balm NUDE tude ♥  Znajdziecie ją w zakładce MAKIJAŻ



Paletkę pewnie znacie, ponieważ od dawna króluje w topowych rankingach. Ja marzyłam o niej jakieś dwa lata, aż w końcu skończyły się moje wszystkie paletki i byłam zmuszona ją kupić. Był to jeden z przyjemniejszych przymusów w życiu.  Dlaczego zakochałam się w tej paletce to proste ♥ Opakowanie wygląda pięknie i kobieco, w końcu coś więcej niż czarne kolory i biały napis. Jest dopracowane w każdym detalu. Z tyłu znajdziemy wszystkie potrzebne informacje : zdjęcie wszystkich kolorów  które są bardzo zbliżone do realnych kolorów, do pary mamy zdjęcie pędzelka.  Znajdziemy też informacje o tym ile możemy korzystać  z produktu po  pierwszym otwarciu  i jest to 12 miesięcy.

Teraz coś o samych cieniach. Mam do przekazania Wam same pozytywne odczucia. Cienie są bezzapachowe, bardzo to lubię ponieważ nie zawsze sypkie zapachy przypadają mi do gustu.  Cienie bez bazy bardzo dobrze trzymają się skóry, nie osypują się. Cienie mają delikatną konsystencję dzięki czemu świetnie się łączą na powiekach. Kolejną zaletą cieni jest mocna pigmentacja i trwałość. Cena  wydawała mi się dość wysoka, ale gdy paletka dotarła do mnie zrozumiałam fenomen. Jest bardzo duża, jeszcze nigdy nie miałam tak dużej palety w rękach. Cienie też są duże do tego bardzo dobre jakościowo. Cena jest bardzo dobra za tak dobry produkt. Teraz opiszę Wam każdy odcień z palety NUDE TUDE ♥ :


  1. Sassy  to delikatny biały kolor z domieszką perły. Idealny do podkreślania wewnętrznych kącików oczu oraz łuku brwiowego. Biały pomoże Wam rozjaśnić każde za mocne dociśnięcie pędzla.
  2. Snobby Złoto zawsze w modzie ♥ W połączeniu z brązami uzyskacie fantastyczny makijaż. Zawsze używam go  w kącikach gdy biały wydaje mi się zbyt jasny. Złoty kolor z domieszką perły idealnie nadaje się do rozświetlania.
  3. Stubborn  To piękny odcień różu który idealnie pasuje do środkowej części powieki. Świetnie komponuje się z wcześniej wspominanym złotem.
  4. Stand-offish  Róż z domieszką drobinek o perłowym odcieniu. Jeżeli uwielbiacie rozświetloną środkową część oka ten kolorek jest dla Was. Moja tęczówka jest zielono/ brązowa i jest to jeden z moich ulubionych kolorów w tej palecie.
  5. Selfish To odcień Srebrno brązowy. który rozpoczyna pierwsze kroki smoky eyes. Pomoże w rozświetleniu zewnętrznych kącików dzięki drobinkom. 
  6. SULTRY ♥♥♥Mój ukochany kolor. ♥♥♥ Najpiękniejszy delikatny brąz jaki miałam w życiu. Czasami wykonuje makijaż tylko nim na zagięciach tak zwany banan. Do mojego koloru pasuje idealnie cudownie i delikatnie podkreśla moje spojrzenie. Wszystkie zdjęcia które dodaję mają w swoim składzie właśnie ten odcień ♥ Oczywiście jestem największą fanką smoky eyes i nie wyobrażam sobie bez niego żadnego makijażu. Czasami nakładam do na całą powiekę i działa jako podkład cieniowanie i łączenie kolorów z tej paletki to wielka przyjemność. Kolory z łatwością łączą się pozostawiając jednolitą warstwę.
  7. Sophisticated To  odcień ciemnego brązu z bardzo  drobnymi drobinkami złota. Nadaje się do podkreślania zewnętrznego kącika. 
  8. Seductive Złoto miedziany odcień dla osób lubiących rozświetlenie.
  9. Sexy to ciemny burgund mocno podkreślający spojrzenie.
  10. Silly to kolejny ulubieniec ♥ Mocny brąz z troszkę większymi drobinkami złota. Idealnie nadaje się do zakończenia  smoky eyes .
  11. Serious to intensywna czerń. Ja najczęściej wykonuję tym kolorkiem kreski.
  12. Sleek to bardzo ciemny brąz dla osób które wolą unikać intensywnej czerni.


Mam nadzieję że spodoba Wam się moja recenzja. Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem polecam szybko   ją zakupić ♥ Ja zwlekałam o rok za długo odkąd ją mam nie używam nic innego ♥

Share:

3 komentarze

  1. kolorki paletka ma śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Choć ja mało się maluję pewnie skorzystam z tego wpisu :)

    http://blog-zosia.blogspot.com/ (obs-obs kom-kom daj znać! )

    OdpowiedzUsuń
  3. Te opakowanie paletki jest genialne ♥ Takie urocze i kobiece, myślę że kupię ją również jak skończą mi się inne palety. ;D Myślę nad obserwacją za obserwację. ( Ja już obserwuję) Odezwij się u mnie. :)
    mills011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń