I ♥ MAKEUP

Moje ostatnie zakupy były strzałem w 10  ♥ Zapraszam Was do zakładki MAKIJAŻ  . Nowości na stronie iperfumy.pl skradły moje serce. Zobaczcie sami jakie słodkości, kto by się nie skusił na czekoladową paletkę lub róż w kształcie serduszka.


Co kryje się w tych pięknych pudełeczkach ?

  • Makeup Revolution I Love Makeup Blushing Hearts róż do policzków odcień Candy Queen Of Hearts 10 g. Róż jest zamknięty w pięknym pudełeczku w kształcie serduszka. Przy otwieraniu jak i zamykaniu nie ma żarnych problemu. Po otwarciu w złotej ramce dostrzegamy trzy odcienie : różowy, łososiowy, brudny róż. Konsystencja różu jest delikatna i jedwabista, nie jest zbyt krucha dlatego nie będzie zużywał się szybko. Kolory idealnie ze sobą współgrają i nadają naszej buzi ciepłego koloru. Świetnie się rozprowadzają są "lekkie" dzięki czemu przy nakładaniu nie powstają plamy. Nie można powiedzieć, że ma w sobie drobinki ponieważ nie są one widoczne. No chyba że są zmielone na pył ponieważ róż pięknie rozświetla nasze policzki. Moim faworytem został delikatny róż w połączeniu z łososiowym odcieniem. Wydaje mi się że tak jedwabiste i delikatne połączenie będzie pasowało niemal że każdej kobiecie. Ja jestem fanką róży dlatego też wybrałam takie kolory, ale są też dostępne w odcieniach brązu jak i mocnych róży dla osób z ciemniejszą karnacją.   Moje odcienie są dość delikatne, chociaż przy kilkukrotnym przeciągnięciu kolor może stać się bardzo intensywny. Zostałam fanką tego produktu ♥
  • Kolejnym produktem jaki wpadł w moje ręce jest  Makeup Revolution I Love Makeup Death By Chocolate paleta cieni do powiek 22g.  Bardzo polubiłam ją od pierwszego użycia!  Po pierwsze paleta wygląda pięknie, czekoladowe opakowanie na mojej toaletce prezentuje się zjawiskowo. Zdecydowanie każdy zwraca na nie uwagę, aż chciało by się go schrupać. Jak z zawartością ? 16 cieniu w moich ulubionych kolorach brązy, beże, złoto!  Spróbuję Wam swoimi słowami opisać wszystkie kolory będę szła od lewej do prawej po kolei ♥
  1. White Light jak dla mnie to kolor beżowy wpadający łososiowy. Kolor jest matowy idealnie nadaje się jako pierwszy krok w makijażu. Można nim pokryć łuk brwiowy, kąciki lub całą powierzchnie oka jako podkład.
  2. Don't Let Go kolor z pyłkiem błyszczących drobinek, brudny miedziany kolor idealny do rozświetlania środkowej części oka. MÓJ FAWORYT
  3. Break Me Up  brąz wpadający w fiolet bardzo uniwersalny kolor. Nie za jasny nie za ciemny świetnie zdaje egzamin przy delikatnym dziennym makijażu.
  4. Consume Me  Ciemny brąz z drobinkami, moim zdaniem do wieczorowych makijaży. Idealnie podkreśli nasze spojrzenie.
  5. All is Lost czarny uniwersalny kolor ja używam do do robienia kresek.
  6. Lick Me  piękny delikatny róż  by podkreślić kąciki w mocnym makijażu z użyciem brązu lub złota. Ma też swoje zastosowanie w makijażu dziennym w połączeniu z bezowym odcieniem będzie wyglądał świeżo i uroczo. MÓJ FAWORYT
  7. Foool's Gold złoty z bardzo drobnym pyłkiem drobinek ♥ Używam go prawie zawsze ponieważ ja uwielbiam nadać spojrzeniu blasku. Idealnie komponuje się na środkowej części okaz z różowym kolorem nr 6. Jedno co wiem to że beż i róż w połączeniu z tym złotem wyczaruje nie jeden piękny dzienny makijaż. Gdy chodzi o wieczorowe makijaże złoto wydobędzie z brązy głębie i blask. MÓJ FAWORYT
  8. One More Bar ja w każdej paletce mam kolor którego używam zawsze i padło na brąz który bardzo przypadł mi do gustu. W paletce nude tude the balm było bardzo podobnie. Uwielbiam oba brązy, ale gdybym miała  go porównać jest ciemniejszy. Brąz jak to brąz pasuje do wszystkich kolorów w tej paletce i pomaga wydobywać z nich głębie. Ja używam go zarówno do dziennego jak i wieczorowego makijażu. MÓJ FAWORYT
  9. Devour Me  bardzo ciemna czekolada tylko i wyłącznie do makijażu wieczorowego.
  10. Tear the Wrapper  rude złoto które idealnie komponuje się z moim ulubionym brązem nr 8 w makijażu wieczorowym. MÓJ FAWORYT
  11. Love You to Death  śliwkowy ciemny fiolet raczej do makijażu wieczorowego.
  12. Pray for Me kolor troszkę ciemniejszy od złotego wpadający w brąz.
  13. Dipped bezowy kolor z drobinkami idealny do makijażu dziennego.
  14. Tease Me to srebrny kolor z drobinkami raczej do makijaży wieczorowych.
  15. Set Me Free  set me free  na skórze wygląda jak srebrny perłowy cień.
  16. Bring Down Angels na skórze to delikatny beż / biel z połyskiem. Bardzo polubiłam ten odcień, perłowe cienie czy też z drobinkami wcale nie muszą wyglądać tandetnie. warto rozświetlać takimi kolorami środek naszego oka oraz wewnętrzny kącik w połączeniu z matem możemy wyczarować coś pięknego. MÓJ FAWORYT



Teraz coś o samych cieniach♥ Konsystencja jest dość twarda choć ciebie same w sobie są " tłuste". Da mnie to wielki plus ponieważ moje ulubione kolory nie skończą się aż tak szybko oraz będę je wolniej zużywać. Bardzo fajnie się łączą, nie tworzą na powiekach plam. Są też bardzo dobrze na pigmentowane, zrobiłam makijaż wczoraj rano i jak po 20 wróciłam z zajęć makijaż był na swoim miejscu, jedynie w miejscu zgięć się zrolowały ale to też wina podkładu ponieważ nie użyłam bazy. Jak za tak niską cenę to bardzo polecam te produkty ♥ Miłego dnia

Share:

7 komentarze

  1. wow extra zestaw <3 zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta paletka ! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. ta paletka już od jakiegoś czasu bardzo mnie kusi...ale nie dam się! :D Na razie mam cieni ohoho :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż jest fantastyczny i ma bardzo zachęcający wygląd.

    Zapraszam na mój najnowszy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/zote-dodatki-sh-basics-i-futrzany.html

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tę paletkę. już szykuję się do jej recenzji :) ale to dopiero po sesji, bo obecnie nie mam zbyt wiele czasu na bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te opakowania :) podobają mi sie

    modowy-zawrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbieram się do kupna tych serduszek. I rozświetlających i różowych :)

    OdpowiedzUsuń