Loki loki loki ♥

Hej ho,
Dzisiaj zapraszam Was do zakładki WŁOSY. Będę pisała o tym jak z prostych włosów wyciągnąć loki lub fale. Miałam już w swoim życiu 3 lokówki, ale albo loki były za małe albo w ogóle ich nie było. Szukałam lokówki o równej głowicy nie za grubej nie za cienkiej, by moje loki wyglądały naturalnie. Oczywiście próby próbami, no i w  końcu znalazłam Babyliss Pro Curling Iron 2173TTE lokówka do włosów. Jak tylko wpadła w moje łapki wiedziałam, że bardzo się polubimy. Lokówka ma kilka trybów od 130 do 200 stopni. Kabel pozwolił by wciągnąć księcia z wieży, bo ma 2,7 m.  Średnica głowicy ma 2,5 mm  dzięki czemu loki wyglądają na naturalne. Co mnie zdziwiło ? nagrzewa się w ciągu jednej minuty ♥ Co bardzo mi pasuje ponieważ jestem strasznie niecierpliwą osóbką. Oprócz tego że jest niecierpliwa zdarza się też, że jestem gapa i na to lokówka ma sposób. Wyłącza się po 72 minutach samiutka.  Oczywiście jest to działanie  na nasze włosy dość wysoką temperaturą. Warto używać przy tego

  • Matrix Design Pulse spray stylizujący do ochrony włosów przed wysoką temperaturą. Obdarowałam tą markę wielkim zaufaniem. Ja używam go na suche włosy przed stylizacją. Spryskuję pasmo włosów które będzie miało niebawem kontakt z wysoką temperaturą. Zauważyłam że  dzięki temu produktowi moje loki utrzymują się o wiele dłużej.
typu stylizacjach produktów ochronnych.
Zanim przystąpimy do stylizacji musimy dokładnie rozczesać włosy ewentualnie każde pasmo. Włosy krzywo włożone / wkładane do urządzeń stylizujących moją zostać stale uszkodzone. Dzięki wcześniejszemu rozczesaniu unikniemy tych problemów. Co ja polecam ? To co zawsze  Tangle Teezer Salon Elite szczotka do włosów. Ja w swojej kolekcji posiadam trzy sztuki nie mam pojęcia jakim cudem przy rozczesywaniu największych kołtunów nie czuję dyskomfortu. Od dwóch może trzech lat mam włosy długością sięgające do pasa, uwierzcie mi przy rozczesywaniu jest problem. Mam gęste włosy i kupowałam nawet jakieś bambusowe cuda, ale zawsze okazywało się że szczotka klinowała się między kosmykami. Teraz kupiłam ją mojej siostrzenicy, jeśli ktoś jej jeszcze nie ma niech szybko zamawia ♥ Bo życie włosów bez TT jest bardzo smutne. Wrócę do lokówki bo znowu zboczyłam z tematu. Zalety które ja zauważyłam w abyliss Pro Curling Iron 2173TTE lokówka do włosów :
  • Po stylizacji włosy nie są przesuszone, nie zauważyłam uszkodzeń.
  • Loki wyglądają bardzo naturalnie, są idealniej wielkości.
  • Loki utrzymują się długo, nawet gdy trochę opadną kształt i tak jest zachwycający.
  • Wystarczy przytrzymać włosy kilka sekund by powstał mocny efekt.
  • Kabel lokówki ma prawie 3 metry dzięki czemu dotrzemy z lokówką do każdego lustra.
  • Lokówka ma bardzo bezpieczną konstrukcję dzięki czemu nie poparzymy siebie gdy będziemy uważać, ani nie uszkodzimy  żadnej powierzchni na którą ją odkładamy.



 Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, takiego sprzętu właśnie mi brakowało. Teraz zabieram się za tworzenie tych cudownych  loków bo wybieram się z moim ukochanym w miłe miejsce. Ja mam z reguły proste włosy więc na drugi dzień efekt jest o wiele mniejszy. Moja koleżanka Madzia której kiedyś zrobiłam loczki trzymały się 3 dni i wyglądały świetnie. Pewnie wiecie jaką tendencję mają Wasze włosy i nie katujcie ich. Moje niestety są proste, ale raz czy dwa razy w tygodniu lubię zaszaleć. Kochani uwielbiam do Was pisać, ale dzisiaj muszę już niestety lecieć. Buziaczki ♥Zostawiam Was ze zdjęciem gdzie widać małe efekty mojej lokówki ♥

Dopiero jak opublikowałam to sobie przypomniałam, aktualnie jest na nią PROMOCJA ja jak ją zamawiałam troszkę więcej. Przy ostatnich zakupach wpadło mi to w oko ♥ TUTAJ

Share:

5 komentarze

  1. Aktualnie też mam fazę na loki :) Niestety dość szybko się prostują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Od dawna szukam dobrej lokówki chociaż nie wiem czy coś przypodoba się moim włosom. Buntują się i nie chcę się kręcić. Już nie wiem co robić :/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń