O.P.I Hello Kitty



Kolejna porcja kocich kolorów. Tym razem przedstawiam dwa jednolite.  Postawiłam na różowe odcienie. Kolekcja lakierów była bardzo rozbudowana. Oczywiście znowu przepadłam w mojej ulubionej drogerii. Na iperfumy.pl w zakładce MAKIJAŻ, a dokładniej O.P.I znalazłam  te limitowane cudeńka.




Zestaw małych lakierów nadawał się do namalowania Hello Kitty ♥ Nie wiem czy podołałabym zadaniu, ale na pewno bym spróbowała. W moje roczki trafiły pełnowymiarowe produkty dlatego też jestem taka szczęśliwa. Jestem fanką firmy O.P.I dlatego też przedstawię Wam kilka podstawowych informacji które trzeba wiedzieć. O.P.I to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Ich popularność budowana jest na mocnych i stabilnych fundamentach. Jakość produktów jest znakomita świetnie się utrzymują do tego wyglądają nieziemsko. Zawsze nadążają za trendami ciągle tworzą nowe kolekcje związane z wydarzeniami, trendami i świętami. Jestem ich wielką fanką. Odkryłam tą niesamowitą kolekcje jakiś czas temu. Kolory są obłędne dzisiaj.zajmiemy się brokatowymi cudami z drobinkami. Wiele salonów kosmetycznych pracuje na produktach O.P.I. Nie dziwię się ponieważ to jedna z niewielu marek która zapewnia nam najwyższą jakość i efekt idealnego manicuru. Kolejną wielką zaletą jest gama kolorów. Tutaj powinny pojawić się fajerwerki, bo kolorów jest aż 300 ! Firma zagościła i uszczęśliwiła kobiety z ponad 100 krajów moim zdaniem jest to niesamowite  osiągnięcie. 




  •  Odcień Let´s Be Friends! To piękny delikatny biszkoptowy róż. Wiele razy komponowałam ten kolor ze złotym różem. Kolor idealnie pasuje do innych różowych kolorów oraz do nudziaków. Kolor dobrze kryje, po nałożeniu na płytkę paznokcia powstaje piękna gładka warstwa. Jestem bardzo zadowolona z jakości tego produktu.
  •  Odcień Look at My Bow! To typowy róż który kojarzy mi się z laleczkami barbi. Jest bardzo cukierkowy. Pasuje do wszystkich pastelowych stylizacji. Uwielbiam go ! Kolor cudownie prezentuje się na płytce paznokcia. Pięknie wygląda w połączeniu ze skórą muśniętą słońcem. To taki sierpniowy kolor, bardzo wesoły i soczysty.


Jak widzicie oba kolory świetnie ze sobą współgrają. 


 

Tags:

Share:

2 komentarze