Semilac



Różowe ombre to zdecydowany HIT od kilku sezonów. W dzisiejszym poście zagości istne szaleństwo. Nie zabraknie unikatowego 111 ♥ Przedstawię też Wam moich ulubieńców.





Pierwszy kolor to Lakier hybrydowy Semilac 128 Pink Marshmallow.  To biszkoptowy kolor o różowym odcieniu. Do uzyskania idealnego krycia potrzebujemy 3 warstw. Lakier hybrydowy Semilac 003 Sweet Pink. Najbardziej cukierkowy kolor jaki w życiu miałam. Do idealnego krycia potrzebujemy dwóch warstw. Lakier hybrydowy Semilac 049 True Pink to nowość w mojej kolekcji. To piękny róż oo brudnym odcieniu. Będzie pasował do kobiet w każdym wieku. Bardzo dobrze kryje ! Lakier hybrydowy Semilac 103 Elegant Raspberry jeden z ładniejszych malinowych jakie w życiu miałam. Jestem w nim zakochana już od dawna. Żeby uzyskać idealne krycie potrzebujemy 3 warstw. Lakier hybrydowy Semilac 007 Pink Rock to niesamowicie stonowany róż. Idealnie pasuje do kolorów z drobinkami. Dwie warstwy tworzą idealne krycie. 111 Cherry & Berry to piękny i wyjątkowy kolor. Zdecydowanie zaliczam go do ulubieńców. Nie można go kupić, ale można go dostać w prezencie. Ja dostałam go na pokazie w Krakowie. To niesamowite spotkania, od stylistek otrzymujemy niezbędną wiedze. Do tego torby pełne semilacowych upominków. Jesteście zainteresowane zapraszam Was TUTAJ 
Cena biletu to tylko 75 zł  z certyfikatem !


Share:

7 komentarze