Yankee Candle Line - Dried Cotton

Mamy lipiec, dlatego też szukam dla Was lekkich zapachów. Znalazłam idealny zapach który jest niesamowity. Line-Drier Cotton  to zapach suszonej na słońcu  bawełny.Świecę znalazłam na stronie iperfumy w zakładce PERFUMY, a dokładniej YankeeCandle. 

Gdy to przeczytałam nie do  końca potrafiłam to sobie wyobrazić. Mój umysł tworzył obraz bawełnianych puchatych kuleczek rosnących na długich łodygach.  Jestem osobą lubiącą biologię więc kiedyś interesowałam się uprawą roślin. Z wielką przyjemnością przyjęłabym  bukiet z przekwitniętym kwiatem bawełny. Nie potrafię sobie wyobrazić tego, jaka może być w dotyku bawełniana kuleczka. Wracając do tematu suszonej promieniami słonecznymi bawełny. Obrazek na świecy szybko rozwiał moje wątpliwości, chodziło oczywiście o najzwyklejsze pranie. Zappach prania przyniesionego do domu jest zdecydowanie bardzo przyjemny. Pod taką świeżo wywietrzoną i wypraną pościelą śpi się znakomicie. Dlatego też wybrałam ten lekki letnio-wiosenny zapach właśnie teraz. Lipiec to taki miesiąc lekkości i szczęścia. 





Słój tego zapachu jest cudowny. Uwielbiam te pokrywy z cudownym grawerem. Wszystko jest perfekcyjne i profesjonalne. Do tego kształt słoja który wraz z ilumą pozwala nam cieszyć się świecą o wiele dłużej. Dzięki ilumie nie tworzy się tunelowanie. Świece Y C mogą nam służyć naprawdę długo. Ja moje świece odpalam na 1-2 godziny  w tym czasie pomieszczenia wypełniają się pięknym i lekkim zapachem. Nie przesadzam z czasem palenia ponieważ są one mocno nasączone olejkami aromatycznymi. Zapach przez kilka godzin unosi się w powietrzu. Taka świeca może palić się aż 150 godzin. Gdybym chciała palić ją codziennie wystarczyła by mi na prawie 3 miesiące. To niesamowite jak bardzo wydajne są te świece. Ja jestem typową świeczkową maniaczką. Mam 4 pełne pudełka świeczek, wosków i podgrzewaczy. Zapachów też mam sporo, ponieważ ja jestem typem człowieka, który dzieli zapachy na pory roku. Oczywiście staram się systematycznie spalać świece, ale moje maniakalne kupowanie i tak szybko zapełnia pustki. Dlatego też świece Y C są ze mną bardzo długo, bo ja po prostu często i szybko się nudzę zapachami. Wracam do nich po miesiącu lub po kilku miesiącach.



Yankee Candle Line - Dried Cotton w kilku zdaniach. To zapach wiosenno-letni. Jest lekki i kwiatowy. Pachnie świeżym praniem, ale jest to taka lepsza wersja świeżej bawełny. Jeśli uwielbiacie świeżą bawełnę pokochacie ten zapach z domieszką niesamowicie wyjątkowych olejków. Uwielbiam ten zapach i bardzo gorąco go polecam ♥

Share:

1 komentarze