Ulubione woski od KRINGL

Kolejna porcja letnich zapachów, ale tym razem  od Kringle. Ta firma jest mocno powiązana z YC nie są dla siebie konkurencją. Zdecydowanie bardziej można je powiązać jako rodzina. To pewnie dlatego obie marki stawiają na tak wysoką jakość. 


 
Dobór letnich zapachów jest trudny. Zimą jesteśmy w stanie przyjąć każdy zapach lecz latem za słodki będzie duszący i mdły. Na stronie iperfumy w zakładce PERFUMY znalazłam całą skarbnicę zapachów od Kringle. Przepadłam tam i wybrałam ich całkiem sporo. Trochę mi to zajęło, ale wybrałam 3 które najbardziej pasują do letniej atmosfery. Są bardzo lekkie i wyraziste.  W kategorii KRINGLE Candle  znajdziecie wszystkie zapachy o których dzisiaj pisze. Opakowania wosków są genialne. Wygodny słoiczek z pokrywką jest przedzielony na 4 co ułatwia dzielenie. łamanie ich jest bardzo łatwe nie musimy używać noża czy też innych ostrych narzędzi. Opakowanie jest zrobione z miękkiego plastiku, ale nie przepuszcza on mocno zapachu. Nuty są wyczuwane, ale inne przedmioty stojące obok nie łapią tych nut, no chyba że stoi otworzone. 



  • Kringle Candle Spa Day wosk zapachowy. Niesamowite połączeni zapachów. Musiałam dokładniej doczytać czym tak naprawdę pachnie. Zapach pachnie ekskluzywnym spa lub nieziemskim gabinetem kosmetycznym. Gdy potrzebuję relaksu rozpalam wosk wyciągam ulubione maseczki i czuję się genialnie. Nasza skóra i umysł latem potrzebują westchnienia i nawilżenia. 15 minut czyni cuda. Jakie nuty zapachowe znajdziecie w tym zapachu? Jabłko, miętę oraz ogórka jestem zakochana w tym zapachu.
  • Kringle Candle Dew Drops świeczka typu tealight. W zapachu mocno wyczuwalny jest jaśmin. Kolejne nuty to nuty morskie z domieszka mięty. Takie zapachy zdecydowanie pasują do letniej atmosfery. Są niebo męskie i wyraziste, ale do tego bardzo nastrojowe. Świeży dodający energii zapach.
  •  Kringle Candle Wild Poppies wosk zapachowy. To pierwszy słodki zapach który jest lekki i rześki. Nie mam pojęcia czy ten zapach jest chociaż trochę zbliżony do maków. MI przypomina zapach polnych kwiatów z ogromną dawką słodyczy. To jedyny cukierkowy i słodki zapach który pasuje do upalnych dni.

Share:

2 komentarze