Guess Dare


Długo się zastanawiałam nad sierpniowym zapachem. Chciałam wybrać dla Was mojego prawdziwego ulubieńca. Sierpień to miesiąc moich urodzin dlatego zapach też musi być wyjątkowy. Ten wyjątkowy zapach znajdziecie w zakładce PERFUMY, a dokładniej w kategorii GUESS.




Jestem przekonana, że marka Guess jest Wam doskonale znana, Jeśli nie słyszeliście o perfumach na pewno widzieliście ich modowe  sukcesy.  Marga niesie za sobą nowoczesny sukces i elegancje.  "Marka Guess została założona w 1981 r. przez braci Georgesa, Armanda, Paula i Maurica Marciano, którzy urodzili się w Maroko, ale w 1977 r. przeprowadzili się do Kalifornii, by spełnić swój amerykański sen. W latach 70. zwrócili uwagę świata mody stosowaniem dżinsu, który wówczas uważany był za staromodny. Projekty braci Marciano były na tyle ponadczasowe, zmysłowe i gustowne, że już na zawsze zmieniły podejście świata mody do dżinsów. Dziś marka Guess należy do tych najbardziej uznawanych na świecie, a jej wygodna odzież i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci są odzwierciedleniem stylu życia. Wśród gwiazd, z którymi Guess współpracuje w zakresie reklamy, są między innymi Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni i Naomi Campbell. W XXI wieku natomiast marka łączona jest przede wszystkim z osobą Paris Hilton. Pierwsze perfumy marka Guess wprowadziła na rynek w latach 80. we współpracy z marką Revlon. Później jednak zaczęła współpracę z marką Coty. W 1990 r. rozgłos zyskały damskie perfumy Guess Original z nutami mandarynki, grapefruita, cytryny, jaśminu, hiacyntu i bursztynu. Do najbardziej znanych zapachów dla mężczyzn należą orzeźwiające, zmysłowe perfumy Guess Seductive Homme Blue." 





Guess Dare to kwiatowe perfumy. Pierwsze główne nuty ukazują nam lekkie zapachy kwiatu jabłoni, cytryny oraz dołącza do nich kumkwat. Ta mieszanka zapewnia nam delikatny orzeźwiający zapach. Kolejne mocne nuty skupiają się wokół zapachów róży, jaśminu oraz kaktusa. Podstawa perfum to piżmo, kokos oraz nuty drzew.  Zapach te zamknięte są w eleganckim flakonie wykończone łańcuszkiem z wygrawerowanym GUESS jestem zachwycona ! Do tego pudrowo-różowa zawartość. pasuje idealnie do mojego kobiecego stylu. W sierpniu bardzo często mi będą mi towarzyszyły.


Share:

0 komentarze