Beauty by Bloggers II



 3 grudnia odbyło się niesamowite spotkanie w Częstochowie. Muszę przyznać, że w tym mieście byłam na przedmaturalnej pielgrzymce. Na spotkanie dojechałam z Kingą ♥ Organizatorem była Ania.



 Makijaż i Fryzura !

Zaczęło się od pokazu niesamowitej fryzury ! Ja niestety mam dwie lewe ręce do czesania czy też upinania włosów. Dlatego też jakiekolwiek większe włosowe wyczyny robią na mnie wrażenie. Upięcie stworzyła właścicielka salonu w którym się spotkałyśmy. Ilona Nalewajka to mistrzyni ! W kilka minut potrafi stworzyć na głowie cuda ! Ilona też cudownie przedstawiła nam markę  Paul Mitchell.

Marka Bell przygotowała pokaz makijażu ! To taki zakres wiedzy którego nigdy nie jest za mało. Ciągle pojawiają się nowości. Zainteresowało mnie bardzo rozświetlanie i konturowanie ♥




Kilka słów o odmładzaniu od marki  Yvene Cosmetics  . 
Niesamowite efekty do których szybko się przekonacie.



 Na spotkaniu odbyła się cała masa niesamowitych wykładów. Uwielbiam taki spotkani z których mogę zabrać nowa wiedzę.  BioOleo  zaczarowało nas swoją naturalnością. Uwielbiam poznawać nowe olejki i naturalne metody pielęgnacji. Kolejną niespodzianką był pokaz masażu ! Wyglądał znakomici, muzyka i atmosfera dodawała energii. Chętnie oddałabym się w ręce takich magicznych pań ! Kosmteki Bernard Cassiere zrobiły na mnie ogromne wrażenie, ale jeszcze większe profesjonalizm pań z  gabinetu  Nail&Beauty Center.

Spotkanie po raz kolejny moich ulubieńców  sprawiło mi również wiele radości ♥

 Poniżej możecie zobaczyć upominki ! 
Zaczynam je testować !





















Uczestniczka


Share:

0 komentarze