Tommy Hilfiger Cheerfully Pink.




Zawsze gdzieś tam kojarzyłam, że ten mały flakonik istnieje. Nigdy nawet nie przeszło przez myśl żeby je powąchać, a tu takie zaskoczenie gdy pierwszy raz poczułam je na koleżance. ZAKOCHAŁAM się !



Coś o samej marce "Perfumy Tommy Hilfiger | Tommy Hilfiger - Tommy Hilfiger urodził się w 1951 roku w Stanach Zjednoczonych jako Thomas Jacob Hilfiger. Był jednym z dziewięciorga dzieci anglojęzycznych emigrantów. Dziś jego firma ma wartość prawie 3 bilionów dolarów...Młody Tommy Hilfiger swoją karierę rozpoczął jako projektant Domu Mody Calvin Klein i Perry Ellis. Marzenia, by założyć swoją własną firmę zrealizował w 1984 roku, a po 10 latach już był w absolutnej czołówce.Tommy Hilfiger znany w Polsce przede wszystkim jako producent pierwszej klasy ubrań, skupia się głównie na młodych klientach. Proponuje gustowne ubrania, akcesoria i oczywiście perfumy Tommy Hilfiger: Kolekcje Tommy Hilfiger Tommy Man (Girl) lub Tommy Hilfiger Loud for Her (Him) to doskonałe prezenty dla każdego."


Czym wyróżniają się te perfumy : ?

Skład

Głowa

kminek, liczi, jeżyny, mandarynka
Nigdy jeszcze nie miałam perfum z kminkiem w roli głównej, ale jeżyna i mandarynka to moje ulubione nuty zapachowe. Dlatego też dziwię się, że dopiero teraz je odkryłam.

Serce

jaśmin, magnolia, róża, ylang-ylang
Jaśmin, magnolia i róża mają na mnie niesamowicie relaksacyjny wpływ. Na samą myśl zaczynam się rozpływać.

Podstawa

wanilia, piżmo, paczuli, drzewo sandałowe, cedr

Nigdy nie wpadłabym na połączenie wanilii i drzewa sandałowego. To chyba właśnie dlatego ten zapach jest tak zaskakujący.




Gdy pierwszy raz je poczułam, wręcz się zakochałam. Kolejnym zaskoczeniem była dla mnie minimalistyczna buteleczka z uroczą kokardką w eleganckich kolorach. Srebro, granat i róż tworzą doskonałe zestawienie.   Uwielbiam cytrusy w perfumach, mandarynka dodaje im słodkiej świeżości. Te akurat należą do tych bardzo słodkich, ale niesamowitych. Jeżyna i kminek dodają cierpkości która pięknie trawi mocną słodycz. Są obłędne. Buteleczka jest bardzo urocza i poręczna. Zapach bardzo dobrze się trzyma i współgra z moją aurą. Chętnie poleciłabym te perfumy przyjaciółce. To zapach który z pewnością będzie mi towarzyszył tej wiosny.


Jednak TOMMY HILFIGER proponuje też masę innych zapachów, a to wszytko na stronie iperfumy.

Share:

0 komentarze