Walentynkowo



To już ostatni post z serii Walentynkowej. Mam nadzieję, że Was zainspirowałam. Dzisiaj pokażę mój własny manicure który zmalowałam sobie na walentynki. Kolorki których użyłam to :  093 Silver Dust, 131 Lovely Mickey, 003 Sweet Pink, 128 Pink MarshmallowPrzeniesiecie się w magiczny świat SEMILAC ♥ Użyłam kolorów które idealnie oddają walentynkową atmosferę.



  • 93 Silver Dust, To srebrny kolor który na płytce tworzy taflę. Drobinki są niesamowicie drobne dzięki czemu efekt jest gładki. Dwie warstwy tworzą idealne pokrycie.  Kolor sprawdzi się świetnie w okresie karnawału.

  •  131 Lovely Mickey,   Ostatnio mój faworyt. To bardzo intensywny odcień różu. Ma bardzo dobrą pigmentację. Jak to niektóre dziewczyny mówią jest to lekki neonowy kolor. Kolor oddaje walentynkowego ducha. Przenosi nas tez w wiosenną krainę.

  •  003 Sweet Pink, to kolor który miałam jako pierwszy na moich paznokciach. Właśnie przez niego zakochałam się w Semilac ♥ Ma cudowne krycie i ten cukierkowy róż ♥ Cukierkowy róż w połączeniu ze srebrem tworzy kompozycję pełną miłości.

  • 128 Pink Marshmallow   Moim zdaniem to idealne zastępstwo 032 ♥ Ten kolor bardziej wpada w różowy. Ja osobiście bardzo polubiłam ten kolorek. Na paznokciach wygląda obłędnie.

     

     

     Zapraszam Was do świata hybryd na stronie iperfumy.pl.
    Niesamowite produkty SEMILAC dostępne są od ręki. Uwielbiam tą markę i z wielka przyjemnością sięgam po ich lakiery hybrydowe.  Zobaczcie sami jak pięknie prezentują się kolory i buteleczki.



    >Baza witaminowa <

     Konsystencja bazy jest bardzo dobra. Aplikacja jest nadal łatwa i przyjemna. Nie tworzą się oczka czy też inne mankamenty. Baza po utwardzeniu tworzy idealną taflę na płytce paznokcia. Ja zawsze nakładam dwie warstwy.Nosiłam ją tydzień na pazurkach. Trzymała się bardzo dobrze. Zauważyłam, że moja płytka po zdjęciu hybryd wyglądała świetnie. Zobaczymy jak dalej będzie się sprawowała. Jak na razie zapowiada się super ♥ Jestem bardzo zadowolona z efektów jakie zauważyłam po użyciu tej bazy. Moja płytka nie jest zniszczona, a nawet można stwierdzić, że jest wzmocniona.

Share:

1 komentarze