NARS



Mam nadzieję, że zakochacie się w tych produktach tak bardzo jak ja. Przedstawiam Wam markę NARS.




"
Marka Nars zrewolucjonizowała świat urody swoimi innowacyjnymi produktami kosmetycznymi, które z upodobaniem stosują profesjonalni wizażyści na całym świecie. Marka Nars oferuje wyjątkowe kosmetyki do makijażu oraz wysokiej jakości produkty kosmetyczne, które zatroszczą się o doskonałą pielęgnację skóry. Jeśli chcesz być piękna i podążać za najnowszymi trendami, wybierz kosmetyki Nars!Francuska innowacyjna marka kosmetyczna Nars została założona w 1994 r. przez Francoisa Narsa, który rozpoczynał swą karierę jako makijażysta gwiazd. W końcu, bazując na swych dotychczasowych doświadczeniach z kosmetykami, postanowił założyć swą własną firmę kosmetyczną. Po pierwszej udanej kampanii reklamowej wzrosło zainteresowanie kosmetykami Nars. Zwłaszcza kosmetyki do makijażu zyskały wielką popularność m.in. dzięki  nietradycyjnym nazwom odcieni, co było dla klientów zaskakującą nowością. Obecnie marka Nars należy do giganta na rynku kosmetyków - Shiseido. Nars jest obecnie jedną z najpopularniejszych marek kosmetycznych. Z kosmetykami Nars łatwo osiągniesz profesjonalny efekt bez konieczności udania się do salonu kosmetycznego!
"



Nars Make-up róż do policzków- Jest zamknięty w czarnym opakowaniu w dotyku przypomina gumę. Jest niesamowicie wygodne, a samo opakowanie neutralizuje upadki. niestety jestem niezdarą i już kilka razy mi upadł. Biały napis NARS na czarnym tle prezentuje się wyjątkowo elegancko i klasycznie. Kocham taką prostotę i szyk w opakowaniach drogich kosmetyków. Oczywiście wnętrze też zachwyca. Po uchyleniu tej tajemniczej szkatuły ujawnia się blask i rozkosz. To chyba prawdziwy ORGASM, nic jeszcze tak pięknie nie wyglądało na moich policzkach. Ten róż jest idealny, perfekcyjny i fenomenalny. Odcień raczej brudny i ciemny, ale przełamany tymi drobinkami tworzy efekt nie z tej ziemi. Nigdy wcześniej nie widziałam tak pięknego efektu na mojej twarzy. Jestem w siódmym niebie  gdy go używam. W swojej ofercie posiadają też pudry i bronzery. Ja posiadam w odcieniu LAGUNA i jest moim kompanem w konturowaniu twarzy. Jest zimny nie wybijający się za bardzo, tworzy piękną efekt 3D na mojej twarzy. Podczas konturowania tym produktem tracę kilka zbędnych kilogramów z twarzy. To niesamowite jaki świetny efekt można uzyskać używając tych dwóch produktów.

Share:

0 komentarze