Stylizacja paznokci DZIEŃ KOBIET



Długo zastanawiałam się nad poznaniem nowej marki paznokciowej. Nails Company poznałam pierwszy raz na targach w Krakowie. Można powiedzieć, że to miłość od pierwszego wejrzenia. Jak to w każdym związku troszkę się docierałam z marką NC ♥ Produkty przetestowane, a moją recenzję przeczytacie poniżej.


BAZY i TOPY 
  • SOAK OFF BOND BASE . Baza jest gęsta i bardzo dobrze się rozprowadza po płytce paznokcia. Utwardzona baza sprawia, że płytka wygląda gładko i perfekcyjnie. Baza sprawia, że nasz manicure utrzyma się co najmniej 2 tygodnie. Na stronie przeczytałam też, że bazą można przedłużyć paznokcie. Jeszcze nie próbowałam, ale w następnych postach dam Wam znać jak się sprawuje.
  • Vitamin Base Ultra Strong. Mój nowy bazowy faworyt. Baza ma idealną konsystencje, nie jest za rzadka ani za wodnista. Świetnie rozprowadza się na płytce oraz poziomuje. Szybko sie utwardza oraz nie rozlewa się po skórkach. Jest świetna ! Paznokcie przymają się perfekcyjnie nawet 4 tygodnie, ale gdyby nie odrost to może nawet dłużej.
  • Flash Shine UV Protect / Top Hybrydowy. Kolejny produkt który mnie zachwycił ! Świetnie się rozprowadza po kolorze. Po utwardzeiu dostrzegamy efekt niesamowitego blasku. Jeszcze żadnen TOP tak pięknie nie odbijał światła jak ten.  To TOP który nie zostawia warstwy dyspersyjnej wiec nie musimy go przecierać. Chyba już się nie rozstanę z tym topem ♥





 Pyłki
Wybrałam dwa warianty koloru. Złoto i srebro to bardzo uniwersalne kolory które świetnie się komponują.
  • Gold Rush Powder jest piekny  i dostojny. Tworzy efekt perfekcyjnej tafli na paznokciach. Świetnie komponuje się z kolorami nude  oraz oddcieniami czerwieni. Efekt zobaczycie poniżej.
  • MIRROR POWDER EFFECT Obłędne srebro które niejednokrotnie wykożystam tej wiosny.  Zobaczcie poniżej jak obłędnie prezentuje sie ten kolor. Połączenie tego koloru z błękitem oraz różem wygląda super !




GELIQUE MAGNETIQUE to niesamowity magnetyczne lakier. W lakierze znajdują się drobinki które możemy przyciągnąć w dowolne miejsce na płytce paznokcia. Ten efekt nazywany jest kocim okiem. Kolor 174 to piękna głęboka czerwień  z ukrytymi drobinkmai. Te lakiery to prawdziwa magia.






 Wiosenne kolory od Nails Companny 











Na pazurkach wydziecie kolory  PRINCESS LOVE oraz SECRET RORE 




Zapraszam Was na stronę Nails Company :)

Share:

1 komentarze

  1. śliczne wiosenne kolorki, też się "czaje" na tą markę :)

    OdpowiedzUsuń