BATH & BODY WORKS JASMINE & GREEN APPLE



Za naszymi oknami w końcu pojawiła się cudowna słoneczna pogoda. Dlatego też przychodzę do Was z dawką jabłkowo jaśminowego orzeźwienia. W wydaniu Bath & Body Works


 



Masełko do ciała w słoiczku JASMINE & GREEN APPLE. Produkt jest zamknięty w wygodnym słoiku. Konsystencja jest bardzo gęsta dzięki czemu nie rozlewa się po ściankach. W kontakcie ze skórą bardzo szybko i gładko się rozprowadza. Nie pozostawia też na skórze tłustej poświaty. Zapach jest bardzo intensywny. Delikatne nuty jabłka z dodatkiem  jaśminu pasują idealnie do lekkiej wiosennej aury.  Masełko świetnie nawilża skórę ♥ To kolejny produkt B&BW który trafia do moich ulubieńców.









To moja pierwsza musująca pastylka od B&BW. Pokruszyłam ją na kilka części i używałam jej do manicuru. Rączki po takiej kąpieli wyglądały świeżo i były gotowe na kolejne zabiegi. Skóra po takiej kąpieli wydawała się rozpulchniona i otwarta na składniki aktywne.





Kolejna cudowna mgiełka w mojej kolekcji. Chyba wszyscy wiedzą jaką mam słabość do tych produktów. Jednak ta mgiełka  w porównaniu do mojej całej kolekcji jest raczej cierpka i wytrawna. Z wielką przyjemnością będę używała jej w środku lata,  kiedy to moje słodkie zapachy niestety nie dają rady.





Kolekcja z dodatkiem jaśminu i zielonego jabłka to bardzo nie typowa kolekcja. Nie ma w niej całej masy słodkości którą uwielbiam, ale mamy w niej czar naturalności który uwielbiam. To bardzo uniwersalny zapach idealny na wiosnę i nie tylko.  Masełko zastąpiło mój ulubiony krem do rąk ♥ Kolejna kolekcja która trafia do moich ulubieńców ♥


Więcej informacji znajdziecie na :



Share:

1 komentarze