Marc Jacobs Daisy Shine Gold Edition



Jakoś tak postanowiłam sobie zrobić w tym roku na dzień kobiet prezent. Takie złote kwiaty od MARC JACOBS sobie zamówiłam.





Jeśli jeszcze nie znacie DAISY to już wam opowiadam co i jak. Moje zauroczenie rozpoczęło się od zobaczenia reklamy wypełnionej delikatnością , pięknymi naturalnymi kobietami oraz cudowną delikatną muzyką. Wtedy już wiedziałam, że muszę sprawdzić czy zapach idzie w parze z jakością reklamy. Gdy pierwszy raz miałam flakonik Marc Jacobs Daisy Shine Gold Edition woda toaletowa dla kobiet w łapkach nie mogłam się nacieszyć wizualnie spełniał moje oczekiwania. Zapach unoszący się w powietrzu wywoływał wielki uśmiech na mojej twarzy wtedy wiedziałam, że moim zapachowym kompanem będą właśnie one. Z czasem dowiadywałam się o nowszych i nowszych zapachach i nie powiem bo mogła bym mieć całą kolekcje i z pewnością by mi się nie  znudziły. Teraz troszkę je zrecenzuję oczywiście wizualnie są ideałem dla kobiet. Chyba każda z nas lubi kwiaty i to do tego w tak eleganckim wydaniu zarówno pasują do nastolatki jak i do dojrzałej kobiety.Zapach jest mocny słodki z aromatem kwiatów, każda kobieta która lubi słodkie perfumy powinna je mieć. Jestem w nich zakochana. To klasyczne DAISY w złotym eleganckim wydaniu



O marce 

Perfumy Marc Jacobs | Marc Jacobs to amerykański projektant mody urodzony w 1963 roku. Absolwent High School of Art and Design w Nowym Jorku oraz Parsons School of Design jest laureatem wielu nagród i wyróżnień, m.in. Perry Ellis Gold Thimble Award czy The Women’s Designer of the Year Award. Od 1997 roku projektant Marc Jacobs pełni funkcję dyrektora w domu mody Louis Vuitton. Jego kolekcje cieszą się dużym powodzeniem oraz zyskały uznanie krytyków mody na całym świecie. Prywatnie związany z Lorenzo Martonem, Marc Jacobs jest również twórcą własnej linii ubrań oraz nieco tańszej kolekcji Marc by Marc Jacobs, która odniosła komercyjny sukces. Od kilku lat projektant z powodzeniem wypuszcza na rynek perfumy sygnowane swoim nazwiskiem.





Share:

0 komentarze