LETNIA PIELĘGNACJA ZE SKIN79


Ostatnio w moje ręce  trafiły dwa świetne produkty od SKIN 79. Filtr bez którego nie wyobrażam sobie życia latem i wodny olejek który zrobił w mojej pielęgnacji furorę.









SKIN79 Water Oil Moist Rose oraz SKIN79 Waterproof Sun Gel SPF50+ PA+++ to świetna kompatybilna para.




SKIN79 Water Oil Moist Rose - 20 ml. Olejek ukryty jest w uroczej buteleczce z pipetą. Aplikacja jest bardzo łatwa, wystarczy upuścić kilka kropli na dłonie lub zaaplikować je bezpośrednio na skórę. Olejek na skórze nie pozostawia tłustej poświaty. Skóra po użyciu tego produktu jest delikatnie nawilżona i ukojona. Po kilku sekundach wklepywania lub masażu olejek zupełnie znika z powierzchni skóry pozostawiając po sobie delikatny zpch wody różanej.




Moja skóra po użyciu tego produktu stawała się niesamowicie gładka i delikatna w dotyku. Muszę przyznać, że olejek świetnie nawilżał jak i utrzymywał odpowiedni poziom nawilżenia mojej skóry. Moja cera jest raczej tłusta, ale czasami ma swoje humory i pokazuje swoje suche oblicze. Podczas używania tego produktu nie zauważyłam tendencji do przesuszania naskórka.  " obecności flawonoidów i olejku eterycznego wykazuje działanie antyseptyczne, antybakteryjne, kojące i przeciwzapalne. Działa wzmacniająco na aktywne naczynia krwionośne. Wyciąg z szałwii lekarskiej działa ściągająco, bakteriobójczo, wzmacnia skórę i goi blizny." Zauważyłam też, że moje stany zapalne  o wiele szybciej zaczęły się goić. To zasługa świetnego nawilżenia i działania antybakteryjnego. Jestem bardzo zadowolona z działania tego produktu, to świetna baza pod krem. "Polecany jako olejek pielęgnacyjny, jako baza pod makijaż, jako dodatek wzbogacający ulubione kremy i podkłady również jako esencja pod maskę w płacie. "




SKIN79 Waterproof Sun Gel SPF50+ PA+++ to produkt bez którego  nie wyobrażam sobie życia. Filtrów używam cały rok, ale tych SPF 50 jedynie latem. To będzie mój ulubieniec tego lata, pierwszy raz zaczęłam go używać dość odważnie, bo po zabiegach z udziałem kwasów. Troszkę się bałam, że najnormalniej w świecie zapcha moje pory, ale nic takiego się nie stało. Efektem ochrony jestem zachwycona, mogę czuć się pewnie bez obaw o nowe zaskórniki. Krem ma silne działanie przeciwzmarszczkowe, ponieważ chroni nas przed promieniowaniem i świetnie nawilża skórę. Podsumowując ! Ten krem nie pozostawia białej poświaty, świetnie się wchłania, nawilża i regeneruje skórę oraz co najważniejsze chroni naszą skórę przed szkodliwym promieniowaniem. Uwielbiam go !

Share:

2 komentarze

  1. UUUU aż mam chrapkę na cały zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty :3. Co prawda nie używałam, ale Twoja recenzja zachęca do zakupu ;).
    Pozdrawiam, zapraszam ♥.

    OdpowiedzUsuń