Lacoste Touch of Pink


Znowu przyszła wiosna więc u mnie znowu gości  różowa LACOSTA. To niesamowity letni zapach o cytrusowych nutach.
 


Lacoste Touch of Pink to piekny zapach jednak zacznę od butelki która bardzo mi się spodobała. Smukła butelka w kolorze ombre czystego szkła oraz neonowego różu, a do tego  jest wykończona Srebrną skuwką na górze oraz przezroczystym zamknięciem.
Maj i to idealny miesiąc by odkopać swoje cytrusowe zapachy. Jestem  totalną fanką wszelakich cytrusów w okresie wiosenno-letnim. W tym zapachu od razu po użyciu wyczuwalne są właśnie  nuty cytrusowe są bardzo mocne orzeźwiające i dodając energii. Jednak są też  w nim wyczuwalne słodkie waniliowe i owocowa nuty, ale znajdziemy też kwiatowy jaśmin. Z tym zapachem lubimy się już od jakichś trzech lat.Szczerze powiedziawszy pierwszy raz poczułam te perfumy u mojej przyjaciółki nie mogłam się nadziwić jak zapach perfum może być aż tak orzeźwiające. Był to środek lata bardzo upalny dzień a perfumy dodawały niesamowitej energii i orzeźwienia. Od tamtego czasu jestem ich bardzo dobrą przyjaciółką w sezonie letnim. Szczerze powiedziawszy sprawdzają się idealnie na letnie wieczory jak i na plażę. Nie wyobrażam sobie już letnich dni bez tych grejpfrutowa brzoskwiniowych nut. Najważniejsze jest to że pomimo upałów zapach nie zmienia się. Pozostaje nadal świeży i orzeźwiający. Trwałość perfum jest oczywiście wielką zaletą, jestem z nich bardzo zadowolona.Zapach zarówno na skórze jak i na tkaninach utrzymuje się bardzo długo.
Używam ich jeszcze na początku jesieni gdy słońce nam dopisuje. Świetnie sprawdzają się w postaci przypominajk. Zapach tych perfum zawsze przywołuje  miło letnie wspomnienia. Zawsze gdy już go zaczynam używać wiem że słońce będzie coraz więcej oraz dobrego humoru. Nie okłamujmy się dobra pogoda i słońce zawsze działają pozytywnie na nasz humor. Nie mogę się już doczekać tych prawdziwych letnich dni i krótkich sukienek.
Na stronie iperfumy znajdziecie też inne warianty perfum tej marki. Bardziej Wytrawne słodkie lub ciężkie i Drzewne. Wybór jest naprawdę duży dlatego zapraszam Was do odwiedzenia strony i znalezienia czegoś do siebie.

Share:

0 komentarze