Yankee Candle All is Bright


Już za miesiąc sylwester, jakim cudem ten rok tak szybko zleciał ? Nikt tego nie wie. Dlatego też przychodzę do Was dzisiaj z wyjątkowym zapachem.


Gama zapachów świec i wosków Yankee Candle jest niesamowita. Latem zamówiłam ten wosk ponieważ stwierdziłam, że może przydać się w grudniu. Jak tylko zobaczyłam etykietkę pełną blasku od razu pomyślałam o świętach i sylwestrze. Grudzień to najbardziej oświetlony miesiąc.  Ten zapach totalnie do mnie nie pasuje nie ma w nim kwiatów i słodkich nut, ale ma w sobie coś magicznego.  To zapach który potrafi stworzyć niesamowity nastrój.

Już od jakiegoś czasu sięgam tylko i wyłącznie po woski marki Yankee Candle. Jestem bardzo zadowolona z jakości i trwałości zapachów któere nam proponują. Każdy zapach jest zamknięty w foliowym opakowaniu tak by zapachy z niego nie uciekały. Na każdym z nich jest naklejona naklejka z nazwa zapachu oraz pięknym zdjęciem. Zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem jakie Yankee Candle nam proponuje. Najpiękniejszy efekt witać właśnie na świecach. Yankee Candle All is Bright będzie pięknie ozdabiać zimowe wnętrza. Kolorystyka jest też idealna na wigilijne stoły.  Największe świece z tak piękną grafiką stają się prawdziwą cudowną ozdobą stołu. Często sięgam po woski oraz świece Yankee Candle. Świece, smaplery i woski są takie same. Różnią się jedynie natężeniem i mocą zapachu, ale nie mają żadnych różnic w nutach zapachowych. W zależności od nastroju się gam po świece lub woski to moje dwie ulubione opcje.

 All is Bright sylwestrowy zapach. Jego nuty skupiają się na musujących cytrusach. Najbardziej kojarzą mi się z sylwestrowymi napojami bąbelkowymi. Te nuty są niesamowicie eleganckie i wyrafinowane. Zapach jest otulony nutami ciepłego piżma. To połączenie jest bardzo zaskakujące.  Zapach jest uniwersalny męsko damski. Nie ma tutaj mocno wyczuwalnych słodkich czy też kwiatowych nut dzięki temu zapach może trafiać w różne gusta. Jestem zachwycona świeżością i elegancją jaka wydobywa się z tego zapachu. To zapach  do którego z wielką przyjemnością wrócę.
 

Share:

0 komentarze