Avon Planet Spa Perfectly Purifying





Zaczynamy nowy rok, NOWAja. Dzisiaj opowiem Wam o oczyszczającej maseczce ! Ma niesamowite działanie. Maseczka z minerałami z morza martwego to dość mocny produkt. Idealny do mojej tłustej cery. Z okazji nowego roku postanowiłam używać częściej Maseczek do twarzy.

Maseczka Avon Planet Spa Perfectly Purifying jest zamknięta w bardzo poręcznym opakowaniu. Dzięki  czemu mogę ją postawić pod prysznicem i używać jej regularnie. Wystarczy tak naprawdę kilka minut by zauważyć że skóra staje się z dnia na dzień coraz mocniej oczyszczona. Pamiętajcie o tym że dokładne Oczyszczanie pomaga wnikać składnikom aktywnym wgłąb naszej skóry

Bardzo podoba mi się konsystencja maseczki jest bardzo lekka i żelowa. To  ważne przy działaniu oczyszczającym by nie było w składzie zbyt wielu zapychających Składników. Maseczkę możemy usunąć bez zbędnego pocierania skóry. Wystarczy delikatnie zmyć twarz wodą by usunąć resztki Maseczki. Najlepiej osuszyć skórę  jednorazowymi ręcznikami by uniknąć rozmnożenia bakterii. Jeśli macie problemy skórne do codziennej pielęgnacji używajcie jednorazowych ręczników, ponieważ w ręcznikach lubią gromadzić się bakterie. 


Bardzo miłym zaskoczeniem Był dla mnie efekt miękkiej i jedwabiście Gładkie skóry . Następnym plusem jest nieprzesuszania skóry. Staram się używać tego produktu raz w tygodniu dzięki czemu walka z moim trądzikiem jest ułatwiona.  Niestety znowu nabawiłam się zaskórników  i lekkich stanów zapalnych. W walce z takimi problemami nie możemy używać mocnych ścierających produktów. Niestety wszelakie drobinki mogą jedynie pogorszyć stan naszej cery. Naruszając strukturę stanu zapalnego możemy tylko pogorszyć stan naszej skóry. rozniesione  przez drobinki bakterie mogą wywołać większą ilość stanów zapalnych. Dlatego ja wybrałam bardzo delikatną formę oczyszczania mojej skóry . Podczas używania tego typu produktów mamy pewność że skóra jest regularnie Oczyszczona a przy tym Bezpieczna. Oczywiście podczas problemów z nawrotami trądziku lub po prostu problemów z Cera bardzo ważną rolę odgrywa nawilżanie naszej skóry po wykonaniu tego typu zabiegów.

Już od jakiegoś czasu używam maseczek z Avonu  Planet SPA Jestem bardzo zadowolona z efektów. Żeby uzyskać jak najlepszy efekt używam kilku rodzajów maseczek. Mam nadzieję że jeszcze w tym miesiącu uda mi się przedstawić je w kolejnych postach.

Na stronie iperfumy znajdziecie  wiele maseczek marki AVON.

Share:

0 komentarze