HELLO ASIA VOL.2



Azjatycką pielęgnacją zaraziła mnie INTERENDO . Jedno jest pewne  bez kremów BB nie wyobrażam sobie makijażu. Pati zaprosiła mnie na drugą edycję HELLO ASIA VOL.2. Z tych spotkań zawsze wywozi się całą masę fajnych nowinek oraz znajomości.




12 sierpnia spotkaliśmy się w doborowym towarzystwie !

 Uczestnicy:
http://hairblonde.blogspot.com/- moja blogo Mamusia Monika :D






Oczywiście nie zabrakło niesamowitych kosmetycznych akcentów. 
Tajniki makijażu  Jiyun pokazywała na naszych pięknych modelkach. Uwielbiam poznawać nowości, a tym bardziej makijażowe.   Ja byłam odpowiedzialna za piękne i zdrowe paznokcie uczestników. Oczywiście nic nie działa tak świetnie jak P. Shine ! Nie obyło się też bez tematu aromaterapii oraz masażu.







Japana zjadam  ! To była najzabawniejsza część spotkania !







Sponsorzy:

Dziękujemy bardzo za upominki !















 

Share:

0 komentarze