Niedzielki po raz pierwszy !





Cześć cukierki,  oczywiście zbierałam się do napisania tego posta od dawna. Przez jakiś czas gromadziłam zdjęcia, ale oczywiście nie mogłam się zmotywować do napisania czegokolwiek. Bo rzecz jasna jak my wszyscy i ja miewam czasami mniejsze lub większe problemy z motywacja. Zawsze brakowało mi miejsca na tym blogu na Stylizacje, jedzenie, ważniejsze i mniej ważniejsze rzeczy, ale o których chciałam Wam napisać. Dlatego też powstaje cykl który będzie się nazywał  „Niedzielki”. To właśnie tutaj będą zdjęcia zrobione telefonem do lusterka, telefonem na szybko lub w pełnym skupieniu, będzie jedzenie i fajne rzeczy. Z całą pewnością będą to posty pełne misz maszu, czasem bardzo ważne i będą  również te mniej ważne. 



Zacznę od jedzenia, bo kocham jeść ! Ogólnie będziemy się Kręcić przeważnie w okolicy Krakowa. Dzisiaj też przedstawię Wam  urocze miejsce z pysznym jedzeniem. Wystrój jest elegancki , jedzenie pyszne, a obsługa przemiła. La grande mamma, przytulna  Włoska restauracja, która znajduje się na Krakowskim rynku. W sezonie polecam również stolik na zewnątrz z pięknym widokiem na Sukiennice.  Polecam Wam zdecydowanie desery, bo przetestowałam już większość i chętnie do nich wracam. 






Oczywiście nie może zabraknąć wcześniej wspomnianych stylizacji. Wyszłam z wprawy co do bycia gwiazdą Look book, ale nie martwcie się będę nadrabiała zaległości ! Wybrałam 4 cieplejsze zestawy.




Sukienka No name / Torebka Michael Kors / Skarpetki Calzedonia 

Powiem Wam szczerze, te urocze stópki robią niesamowity efekt, bo są wykończone małymi perełkami.



Płaszczyk Pepco / Golf Sinsay 

Od jakiegoś czasu jestem fanką połączenia różu/ brzoskwini i biało czarnych pasków.


Płaszcz Stradivarius / Sweterek Tommy Hilfiger



Sweter No name / Koszulka H&M / Spódnica No name 

Jak widzicie paski są nieodłączną częścią mojej garderoby.





Jak ja uwielbiam modę na wszelakie miski wypełnione po brzegi zdrowymi rzeczami ! Motywują mnie do zdrowszego i pięknego jedzenia.   Jak widzicie można do nich wrzucić wszystko ! 







Cudownego tygodnia i poniedziałku pełnego kawy.





Share:

1 komentarze