♥ Bezczelne niedzielne igraszki ♥

Witam Was w tą cudowną słoneczną niedzielę. Wstałam oczywiście bardzo wcześnie, bo uwielbiam to uczucie " dłuższego dnia ". Krzątając się po domu odkopałam przepis na mocno czekoladowe muffinki z wiśniami. W czasie pieczenia oczywiście czytałam i chyba się zakochałam ponownie w Anthonym... Gdy czytam jego książki czuje się jakbym większość tych rzeczy już przeszła, tak jakbym znała go osobiście. Kolejna bardzo przyjemna rzecz to czytanie, gdy w powietrzu unosi się zapach czekolady. Zdecydowanie niedziela to taki miły dzień z masą wolnego czasu. Oczywiście nie obyło się bez małej wycieczki rowerowej  nad wodę. Trzeba korzystać z tych ostatnich słonecznych dni. Od rana chodzą po mojej głowie melodie których nie potrafię odgadnąć, ale może to i lepiej bo pewnie gdy już tytuł wpadnie do mojej głowy nie będę taka szczęśliwa. Coś o stylizacji czyli paseczki i jeans czyli to co kocham i moja nowa bransoletka Mi-lusso jest cudowna i co najważniejsze uniwersalna. Dawno nie cieszyłam się z żadnej tak jak własnie z tej nawet moja mama ją ode mnie pożycza. Kochani więc życzę miłego popołudnia. 






Sweterek / Front Row Shop    Bransoletka /Mi -Lusso   Zegarek / ♥Daniel Wellington♥

Share:

19 komentarze

  1. Fajny post:) bardzo ciekawie sie go czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczny dzień i czekoladowe muffiny - niedziela idealna!. Udanej reszty dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie :) widać,że niedziela upłynęła na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Minimalistycznie ale za to jak ślicznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz!:) paski zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    masz piękny uśmiech :)))
    zapraszam serdecznie do mnie - http://lolita-sweetdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, ja też spaceruję ile wlezie, szkoda pogody marnować! Czekoladowe muffiny, mmm <3 Fajna stylizacja, w sam raz na takie niedzielne wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wycieczki rowerowe z przyjaciółmi i kocham muffinki z wiśniami <3 <3 Kochana wyglądasz tak ślicznie ;****

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, a ja muszę unikać muffinek.
    Świetna bransoletka, taka dziewczęca i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ;o ;o jakie cudne zdj <3 pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ty jestes sliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciacho + książka = udana niedziela, udany każdy dzień!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kooocham Twoje włosy, a ten kwiat jeszcze bardziej wzbudza we mnie zazdrość:P zgadzam się z kudelsem - paski zawsze i wdzędzie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muffinki <3 Ślicznie wyszłaś, a ten kwiat bardzo pasuje :D

    OdpowiedzUsuń