♥ La Roche-Posay ♥


Dzisiejszy post rozpoczyna podsumowanie letniego sezonu. Na mojej liście znajdzie się 9 produktów które każda z Was musi mieć w swojej toaletce ewentualnie musi je przetestować. Zaczynamy od >pielęgnacji< .
La Roche-Posay to marka kosmetyków którą często można zauważyć na pułkach w aptekach. Nic dziwnego skoro ich kosmetyki są tak doskonałe.
Moja przygoda z ich kosmetykami  rozpoczęła się dwa lata temu od żelu do mycia twarzy EFFACLAR.  Mała charakterystyka na początek, ja nabyłam opakowanie zawierające 200 ml żelu  cena to około 30 zł więc bardzo mało♥ Żel jest w plastikowej tubie bardzo wygodnej nic się ulewa. Jeśli postawimy go na zakrętce przed każdym użyciem nie będziemy musi go strzepywać by spłynął do otworka. Jest maksymalnie wydajny kropelka wielkości fasolki wystarcza na umycie twarzy i dekoltu. Przypuszczam że na cztery miesiące wystarczy bez problemu. Przejdźmy do działania w którym się zakochałam, pomimo że to najzwyklejszy żel bez drobinek i jakichkolwiek wymyślnych dodatków idealnie oczyszcza naszą cerę.  Skóra po użyciu jest oczyszczona i gładka, usuwa resztki makijażu oraz sebum które jest moim utrapieniem. Produkt jest delikatnie wysuszający dzięki czemu zwalcza nasze problemy. Wszystkie produkty w ty poście są poświęcone cerze problematycznej więc przejdźmy do kolejnego produktu. Krem EFFACLAR DUO może być waszą najlepszą inwestycją w życiu jeśli macie problemy z trądzikiem  zaskórnikami i całym tym nie arsenałem nieprzyjaciół. Zapach jest mocny moim zdaniem porównywalny do przyjemnego zapachu leków. Opakowanie zawiera 40 ml cena to około 60 zł więc jak na krem przeciw problemowy to bardzo mało. Ja walcząc z trądzikiem dochodziłam nawet do 300 zł za kremy na receptę i nie tylko... Niestety nie działały więc wydanie 60 zł to naprawdę mało jak za tak duży krem. Krem jest bardzo wydajny porównywalnie do ziarenka grochu to zdecydowanie wystarcza na pokrycie całej twarzy. Krem jest raczej suchy i nie pozostawia tłustych świecących się plam. Krem ma bardzo silne działanie wysuszające więc jeśli posiadacie wrażliwą cerę krem możecie stosować na zmianę z nawilżającym. Ja właśnie tak robię. Podsumowując po około miesięcznej kuracji moja skóra wygląda o wiele lepiej. Na początki przybyło mi trochę spuchniętych  czerwonych wyprysków.  Po kilku dniach zeszły bez śladu, i do dzisiaj nic większego się nie pojawiło. Przebarwienia zniknęły ponieważ w moim wypadku były spowodowane wypryskami.  Na pewno będę dalej używać tego cudownego duetu. Ostatni produkt to krem którego ja używam w walce z bliznami CICAPLAST  opakowanie to 40 ml w cenie około 35 zł. Będę szczera i powiem wam jak to wygląda z tymi bliznami. Ja mam z tym duży problem bo nie reagowałam w porę, ale na szczęście teraz już wiem że takich kremów trzeba używać  jak najszybciej. Pierwsze bliznowacenia skóry można zdecydowanie wyleczyć do takiego stopnia że będą niewidoczne.  Moja rada jest taka jeśli macie trądzik ten zestaw jest Wam niezbędny żel do pielęgnacji krem do niszczenia problemów i kolejny krem do pozbywania się blizn. Ja wszystkie produkty kupiłam na stronie iperfumy jeśli jesteście z Krakowa możecie je odebrać osobiście. Więc ja zdecydowanie polecam i  jeśli komuś też pomoże dajcie znać, bo walka z trądzikiem to trudny i długi proces dla młodych ludzi  ♥


Share:

12 komentarze

  1. Jej, po tym co piszesz chyba też sięgnę po te cuda, bo ja już nie mam siły na walkę z trądzikiem i tym wszystkim ;/ Normalnie wysiadam przy tym, moje problemy zaczęły się w 5 klasie szkoły podstawowej, od dermatologa, do dermatologa, tak jak piszesz za kremy, żele itp, płaciłam nawet po 300 zł i nic nie pomogło, a jestem już w 1 klasie technikum ;/// Masakra jakaś... Jak to mówią tonący brzytwy się chwyta, więc to co napisałaś pokrzepiło mnie trochę, może skoro Tobie pomogło to i mi chociaż w jakimś stopniu coś zaradzi :) Dzięki za tego posta i namiary na kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może Tobie tez pomoże właściwie to mam nadzieję.

      Usuń
  2. miałam od nich wodę termalną i byłam bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie powiedziałabym, że 30 zł, na taki żel to 'bardzo mało'. Zazwyczaj takie kosmetyki są w cenie 10-20 zł, nawet te apteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście że bardzo mało :) ewentualnie chodzimy do innych aptek :)

      Usuń
  4. Ja również używam tego żelu i DUO, ale jak na razie mam mieszane uczucia co do samego kremu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem był nieskuteczny:)

    OdpowiedzUsuń