♥ Ekskluzywne uczucia na talerzach ♥

Bardzo prawdopodobne jest to by odnaleźć szczęście w drodze na zakupy dla jednych będzie to znalezienie banknotu dla innych serdeczny uśmiech drugiej osoby. Dzielimy ludzi na tych którzy potrafią cieszyć się z uczuć, no i oczywiście tych którzy nie wyobrażają sobie życia bez drogich gadżetów. Ja jestem Natalia uwielbiam się uśmiechać i dużo mówić mój cały świat  jest zbudowany ze szczęścia. Mój ukochany pisarz powtarza że szczęście jest wtedy gdy nie przywiązujemy się do niczego i nikogo. Bo to wtedy najbardziej cierpimy gdy tracimy kogoś kogo kochamy. Anthony de Mello to ktoś kto każdemu potrafi pokazać właściwe wskazówki. To ciężkie lektury dla ludzi kochających psychologiczne zagrywki. Kochani u mnie rodzina na pierwszym miejscu więc jak pewnie przypuszczacie opiekuje się Kadiczkiem bo z nią bardzo ciężko. Ostanie dni były trudne ale udowodniłyśmy sobie że razem dajemy rade. Miłego wieczoru misiaczki a ja zapraszam do oglądania zdjęć.







Bluza /Choise    Spodnie /Atmosphere  Buty/Pieces 

Share:

22 komentarze

  1. Natasz wyglądasz bosko! opiekuj się Kadikczkiem i za mnie :* dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz!
    Zazdroszczę Kadiczkowi takiej kochanej siostry ;3
    całuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaczki dla Was
    :*:*:* :*:*:*
    :*:*:*:*:*
    :*:*:*
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, luźna stylizacja :)
    To ważne, zebyś rodzinę stawiać na pierwszym miejscu i dobrze, że masz takie podejscie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię Wasze zdjęcia <3 <3 wyglądasz wspaniale a bluza jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przeuroczo w takich cukierkowych kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się to co napisałaś bo niestety ten podział jest bardzo widoczny coraz mniej osób potrafi cieszyc sie z uczuc :( A tak ogółem pięknie wyszłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś taka piękna!
    i ta bluza jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  9. przesłodka jest ta stylizacja :) super zdjęcia!
    Kochana szukam u siebie jakiś sposób na walkę z cellulitem - może jakieś znasz?
    Pozdrawiam!
    Rozdanie z okazji 10 000wyświetleń bloga, Facebook like?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bluza:) Bosko wyglądasz *.*

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń