♥ Skutki uboczne życia ♥

Witajcie kochani ostatnio znowu przechodziłam jakieś katorgi... No a teraz o stylizacji czyli moje nowe kryształowe rybki ze strony Bellast które bardzo polubiłam. W najbliższym czasie zamówię jeszcze kolczyki do kompletu. Ogólnie to stylizacja w mojej ulubionej kolorystyce. zawsze marzyłam żeby być blondynką zdecydowanie bardziej pasowałyby mi te wszystkie pastelowe kolory które tak lubię. To tyle kochani jak dojdę do siebie to zrobię kolejna stylizację. Mój blog zmieni się teraz w lifestyle ♥ tym bardziej że kosmetologia przypadłą mi do gustu i jeśli dowiem się czegoś przydatnego od razu się z wami tym podzielę.  Pierwszy egzamin z anatomii już za dwa tygodnie wiec zabieram się za naukę .







Leginsy / Monki ♥  Bransoletka /Bellast TU   Naszyjnik /  TU   Zegarek / ♥Daniel Wellington♥

Share:

30 komentarze

  1. Cudne te rybci ♥ A Ty wyglądasz prześlicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale boska kurtka! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ślicznie i jesiennie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszłaś :)
    Co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetologię :)
      Jak na razie jest okej ale zobaczymy za rok :D
      Bo poprawiam jeszcze R biologię :)
      I wtedy zobaczymy czy czegoś nie zmienię :D

      Usuń
    2. a na co byś chciała startować? medycyna czy może np. farmacja? :P

      Usuń
    3. Dietetyka . :) o ile nie umrę... do następnego roku to coś w tym stylu mnie interesuje :)

      Usuń
  5. Wyglądasz tak sympatycznie... :) Super.


    Zapraszam na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ha ha dobry tytuł;p

    powodzenia!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :) Niezła kurtka z chęcią bym sobie taką sprawiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Rybka podbiła moje serce :) Bardzo fajny sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie, lubię takie kolory! Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes piekna :( wyjdz :((

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ohhh czemu nie odnalazłam Twojego bloga wcześniej ?
    Świetny styl <3
    Obserwuje i lubię na Fanpage <33

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, współczuję. :c
    mam nadzieję, że szybko Ci się to znów nie przydarzy, biedactwo : *

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim razie zdróweczka życzę, ja dziś też chora, zapalenie krtani, Dobrze, że pisać chociaż mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale urocze te rybki *.* Zdrowiej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są takie sweterki w jesiennej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetna stylizacja!
    Delikatne kolory podkreśla Twój urok!
    Super :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wygladasz pieknie!
    świetna parka <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja siostra miała to samo. Okazało się, że jest uczulona na leki a bardziej szczegółowo to na benzoesan sodu w nich zawarty. Wzięła raz tabletkę aspiryny i spuchła tak bardzo, że musiałam wezwać pogotowie, bo by się udusiła. Piszę to dlatego, żebyś uważała, bo możesz mieć coś podobnego. Mam nadzieję, że się mylę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń