♥ Uczuciowe nauczki ♥

Witajcie kochani ostatnio było tu dość kosmetycznie, a z tego typu postów raczej nie możecie się zbyt wiele o mnie dowiedzieć. Związek zwany wolnym  raczej mi służy, czas na pracę naukę i znajomych to coś co lubię. Nie lubię mieć nadmiaru czasu wtedy czuję się znudzona i zmęczona życiem. Moim największym postanowieniem jest eliminowanie nudnych pustych dni. Moje życie nabiera coraz to nowszych barw i coraz to więcej uśmiechniętych twarzy w moim towarzystwie.  Jak na razie moje życie wygląda jakby wszytko wrzucone było do blendera, ale walczę z tym w miarę możliwości. Wczoraj nauczyłam się robić pralinki zdecydowanie pół dnia spędzone w kuchni dobrze na mnie wpłynęło. Resztę dnia spędziłam z panem M na oglądaniu filmów i wieczornym spacerowaniu. W sobotę po pracy wpadła w moje łapki cudowna paczuszka z nowymi zegarkami które możecie zobaczyć w stylizacji, no i oczywiście na ostaniom zdjęciu. Zapraszam do zobaczenia zdjęć i życzę miłego wieczoru.










 Sweter i Rajstopy / Vero Moda    Zegarek / ♥Daniel Wellington♥ Tu    Bransoletka / Art GardenTu  



Share:

13 komentarze