♥ Prawda o kłamstwach ♥

Witam kochani  dzisiaj coś lekkiego, taka mała motywacja. Jeśli sami siebie nie pokochamy to raczej nikt inny nie będzie w stanie nas pokochać. Niestety to jest prawda ludzie nie mają swojego życia bo żyją byle jak byle gdzie z byle kim. Jeśli czegoś chcemy do dlaczego nie sięgamy po to ręką. W pierwszej klasie liceum był konkurs fotograficzny, udział mogły brać wszystkie roczniki. Gdy zobaczyłam ile jest zgłoszeń od razu się wycofałam stwierdziłam, że nie jestem wystarczająco dobra. No i oczywiście żałowałam strasznie, ale rok później nie byłam już taka głupia i zgłosiłam się. Oczywiście wygrałam, bo co  kieruje nami w takich sytuacja ? Brak pewności siebie i zbyt wysoka samokrytyka, a to jest okropnie zgubne. Od tamtego czasu jeśli czegoś chce od razu staram się to robić. Choćbym miała się skrajnie wygłupić wolę żyć ze świadomością, że próbowałam i nie straciłam szansy. Miłego dnia ♥






Buty / Highland Creek♥♥♥   Bluza /China  Czapka /Cropp

Share:

32 komentarze

  1. Ale fajowo wyglądasz, śliczna czapeczka i bluza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapa w sam raz dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna czapka, piękny uśmiech :)
    świetny z Was duet sióstr :)
    kibicuję Wam, dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą pewnością siebie to się zgodzę..
    Zawsze byłam cichą, skromną dziewczynką.. Jeszcze na dodatek chodziłam w ciuchach,a la worki,bo przecież na mój rozmiar nie ma nic ładnego.. Powoli zaczęłam pokonywać swoją nieśmiałość, zabierałam częściej głos wśród znajomych,rodziny.
    Prowadzenie bloga również sporo mi pomogło!
    Do pełnego ideału na dzień dzisiejszy uszczęśliwiło by mnie jedynie zrzucenie jakichś 5kg. Dlaczego tylko tyle? Mam kochanego męża,cudownego synka, własne duże mieszkanie. Rzeczy materialne mozna mieć w każdej chwili, przyjaciele są i odchodzą.. no i córcię jeszcze chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna bluza kochana! Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz cudne włosy <3
    czapa też jest super ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie wygladasz, super czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba w siebie wierzyć, jak nie my sami to kto ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zawsze powtarzali, że powinnam być silna i odważna, dawali mi motywacje, przez co wyrosłam na osobę pewną swoich możliwości, ale nie zarozumiałą. Wiele razy stawałam przed sytuacją, że nie chciałam czegoś spróbować bo nie umiem, bo nie mam talentu, bo są lepsi, ale pomimo wszystko, starałam się, ćwiczyłam i osiągałam cel który chciałam. Nie zależało mi na wygranej, tylko na zdobyciu doświadczenia. Teraz gdy wchodzę na scenę, obojętnie czy śpiewać, recytować, grać w jakimś przedstawieniu - zero tremy, bo wiem, że nie ma przed czym, wystarczy tylko chcieć i dokonać tego co się chce. Wystarczy uwierzyć w swoje możliwości. Wiem, że mam wady i zalety, bo nie ma ludzi idealnych, ale staram się pokonać to co wcześniej było dla mnie jakimś ograniczeniem. Tak więc rób dla siebie jak najwięcej, byle osiągnąć radość i uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo podobnie właśnie :D
      Chociaż z tym wychodzeniem na scenę mam duży problem bo tremę mam okropną :)

      Usuń
  10. Well, that is an 'awesome' hat :)

    Best,
    the ALLAROUNDEVE team

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle cudownie :)
    piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie wyglądasz ♥,♥ Normalnie nie mogę się napatrzeć na te Twoje zdjęcia :D

    U mnie ostatnie dni rozdań urodzinowych, zapraszam do udziału ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak brak pewności siebie czesto nas dobija i sprawia że zaniedbujemy coś co moglibyśmy łatwo osiągnąć:( Pięknie wyszłas:D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne jest to pierwsze zdjęcie ! <3

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great boots.
    http://halielandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nice hat and love your shoes! :)

    http://www.lavinajampit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam to !
    Obserwujemy ?
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. likee itt! shall we follow by fb and bloglovin?
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  19. chanced upon your blog and enjoy reading it! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute beanie
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  21. Co robisz ze tak szybko Ci włosy rosną ???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre geny :) nie mam za dużo czasu wiec mało robię ze swoimi włosami

      Usuń