♥Hello December♥

Witajcie kochani ! Mamy pierwszy dzień grudnia, to najcudowniej pachnący miesiąc w całym  roku. Jest kilka rzeczy które potrafią mnie uszczęśliwić, że są to święta jest to oczywiste. Zapachy  przedświątecznych wypieków unoszące się w powietrzu, no i właśnie wtedy zaczynam wierzyć w magię. Ile nie miałabym lat w święta zawsze czuję się tak samo, bo zapachy z dzieciństwa w moim domu nie zgina nigdy  korzenne przyprawy, mandarynki i czekolada. Uwielbiam ten magiczny czas i oczywiście właśnie wtedy z Kadikiem jest najlepiej. Tak to ten czas kiedy jesteśmy razem i tworzymy masę cudownych rzeczy. Już wprost nie mogę się doczekać jest jeszcze kilka powodów, ale to wyjdzie z czasem ♥ Już nawet zrobiłam pierwsze bombki na zajęciach z de'cupage które od kilku lat są moją małą własną  świąteczną tradycją. Życzę Wam miłego wieczoru i zapraszam do oglądania stylizacji ♥







Spodnie /Vero moda   Kurtka / SH     Buty / Highland Creek♥♥♥

Share:

19 komentarze

  1. zazdroszczę, ja tej magii zupełnie nie czuję! najchętniej chciałabym już wiosnę :)
    a zestaw bardzo mi się podoba, świetna kurtka & czapka!

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna kolorystyka zdjęć :)
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. witamy grudzien :D Extra wygladasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest genialna <3 Ja grudzień też uwielbiam, wprawdzie w Polsce miał inny zapach i smak, ale tutaj też jest ok ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie nie dotyczące bloga, mianowicie; co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz Kochana!:)) oby do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz ♥.♥

    Ostatnie godziny rozdań na moim blogu, zapraszam do zgłaszania się ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci kurtki - jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kurtka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna czapeczka i kurta :)
    ale najfajniejsze to są chyba Twoje warkoczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz przeuroczo w warkoczach :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i interesująca stylizacja :>

    OdpowiedzUsuń