♥ Christmas ♥

Dzisiejszy post już całkowicie w świątecznej atmosferze. Na zdjęciach z Justynką jest ta jedna z niewielu osób które tak kocham. Jeśli stanie się coś strasznego na pewno nie będzie mnie pocieszać ani bzdurnie mówić będzie dobrze. Ona po prostu mi pomoże nie jednokrotnie tak było. Zdecydowanie nie raz powiedziała mi coś okropnego skrytykowała , ja to nazywam szczerością. O tak i za to ją bardzo kocham ♥♥♥. Z nikim nie dogaduję się tak fantastycznie jak właśnie z nią. Wiele najszczęśliwszych chwil mojego życia spędziłam właśnie z J ♥. Zawsze mamy miliony tematów do obgadania jeszcze więcej do wyśmiania. Jest to niesłychane bo różnimy się najbardziej na świecie  ona jest czarnym charakterem jej szafa jest wypełniona czarnymi ubrankami, a ja jestem słodziakiem nie z tej ziemi ze skłonnością do nadmiaru różowego. Przeciwieństwa się przyciągają i w tym przypadku tak jest. Bardzo bardzo ale to bardzo rzadko używam słowa przyjaźń bo dla mnie jest to coś wyjątkowego. Ona właśnie jest moją przyjaciółką, gra w moim życiu tak ważną rolę. Czego Wam życzę na święta w tym poście ? Żeby każdy z Was miał taką bratnią duszę, która będzie zawsze i na zawsze ♥











Share:

25 komentarze

  1. Natala mordeczko Ty moja <3 jest miuoś na święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze mieć u swego boku taką osobę! Urocze zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że masz kogoś takiego ♥ Cudowne zdjęcia, nadchodzi świąteczna atmosfera!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne fotki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia przy lampach mają jakąś magiczną moc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisane :) Gratuluję takiej prawdziwej przyjaźni, bo o nią bardzo trudno!

    OdpowiedzUsuń
  7. to wązne miec kogos takiego koło siebie;)
    wesołych świat Kochana;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. mając wsparcie innych osób, niemożliwe staje się możliwe! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest mieć tak bliską sobie osobę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda - przeciwieństwa się przyciągają, bo się doskonale uzupełniają i jedno może czerpać z drugiego...

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznie wygladacie :) fajne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, słodki miś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjaźń to takie fajne zjawisko, które zaciera różnice i łączy je w jedność ;-)

    OdpowiedzUsuń